عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به بهای نفت و تاثیر آن در بودجه سال 94 نباید برای بالا رفتن قیمت‌ها عجله کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اعضای شورای شهر در بررسی یک فوریت لایحه تعیین نرخ کرایه انواع تاکسی شهر تهران در سال 94 به بیان نظرات خود پرداختند.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قطعا افزایش قیمت تاکسی ها اثرات زیان‌باری را در جامعه و به خصوص برای شهروندان به دنبال خواهد داشت، افزود: بهتر است ابتدا تاثیرات منفی این افزایش قیمت با توجه به کاهش بهای نفت و نیز اعتبارات دولتی در کمیسیون بررسی شود و میزان این افزایش پس از بررسی‌ها صورت پذیرد.

وی با تاکید بر مذاکره شورا با دولت و استانداری در این خصوص، تصریح کرد: نباید برای بالا رفتن قیمت‌ها عجله کرد و بهتر است این موضوع کارشناسی شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: قطعا مذاکره با استانداری از مشکلات سال گذشته در رابطه با قیمت‌ها ممانعت خواهد کرد چرا که برخی از پیشنهادات متفاوت استانداری پس از تصویب نرخ ها مشکل‌ساز شد.
لغو مجوز اخذ عوارض شعب بانکها و موسسات مالی و اعتباری

محسن سرخو عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با بیان اینکه نرخ اتوبوس، مترو و تاکسیرانی باید همزمان به شورا اعلام شود اظهار کرد: سیستمهای کارت شهروندی و نیز سایر برنامه‌های رفاهی تاکسیرانان مستلزم تامین بودجه است که باید بررسی‌های لازم در این رابطه در کمیسیون عمران و حمل و نقل صورت پذیرد.

 سرخو به سیاست انقباضی دولت و نیز کاهش بهای نفت و در نتیجه تاثیر آن در کاهش اعتبارات دولتی در سال 94 اشاره کرد و افزود: این درحالی است که پیشنهاد افزایش 35 درصدی کرایه‌های تاکسی از هیچ تناسبی با این امر برخوردار نیست.

گفتنی است، لغو مجوز اخذ عوارض از استقرار شعب بانکها و موسسات مالی و اعتباری از دیگر پیشنهادات امروز اعضای شورای شهر بود که با تصویب اکثر اعضا توام شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قیمت ، افزایش ، تاکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار