«امین زندگانی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

مهدی «همه چیز آنجاست» سال‌هاست در خانواده‌ها گم شده است/ من در انرژی این اثر حل شدم

«امین زندگانی» درباره نقش «مهدی» اظهار داشت: مهدی پسر بزرگ خانواده‌ای است که سال‌هاست در بسیاری از خانواده‌ها اثری از این شخصیت وجود ندارد.

"امین زندگانی" بازیگر نقش "مهدی فرهمند" در سریال "همه چیز آنجاست" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص علل پذیرش نقش «مهدی» در این مجموعه گفت: با توجه به فیلم‌نامه‌های پیشنهادی‌ام قبل از این مجموعه، فیلم نامه‌ی "همه چیز آنجاست" با وجود اسم "علیرضا افخمی" پشت آن به انضمام حضور "شهرام شاه حسینی" به عنوان کارگردان اثر و همچنین سابقه کاری وی در برخورد ابتدایی میل باطنی و عاطفی من را برای همکاری با این گروه  ترغیب کرد.



وی افزود: پس از مطالعه فیلم‌نامه احساس کردم فیلم‌نامه‌ی سخت ساده‌ای خواهد بود زیرا این فیلم‌نامه عاری از موضوعات و معیارهای کلیشه‌ای تلویزیون است.
 
"زندگانی" در خصوص فیلم‌نامه‌ی این اثر تصریح کرد: "همه چیز آنجاست" به بستر اصلی نیازهای خانواده و روابط خانوادگی رجوع کرده بنابراین پس از مشخص شدن عوامل و بازیگران بعدی سریال احساس کردم همکاری در این پروژه سعادتی است که نصیبم شده و این اتفاق خوب شروع شد.
 
بازیگر "معصومیت از دست رفته" درباره نقش "مهدی" اظهار داشت: مهدی پسر بزرگ خانواده‌ای است که سال‌هاست در بسیاری از خانواده‌ها اثری از این شخصیت وجود ندارد.
 
وی در خصوص شخصیت‌های این مجموعه عنوان کرد: همه شخصیت‌های این سریال در یک زمان دچار اشتباه و لغزش می‌شوند و تک رنگ نیستند، در واقع یک طیفی از رنگ‌هایی هستند که هر کدام بر اساس ذات شخصی خودشان یک رنگ را در برمی‌گیرد، مهدی هم بدین گونه است و در رفتارش برخی اوقات به‌عنوان انسان خطا و اشتباه می‌کند که هم خود و هم اطرافیانش تاوان این اشتباه را می‌دهند.


 
"زندگانی" در این باره تصریح کرد: همه نقش‌های این سریال در ارتباط با رفتاری که انجام می‌دهند محق هستند ولی عدم هماهنگی در روابط، باور، اعتماد و تکیه کردن به همدیگر مشکل ایجاد می‌کند و تک رنگ نبودن کاراکترها از نقاط قوت این فیلم‌نامه است.
 
"زندگانی" درخصوص بازخورد مردم نسبت به این سریال اظهار داشت: استقبال از این سریال خارج از حد انتظار و تصور ما بود؛ اتفاقی که معمولا برای سریالهای موفق در قسمت 13 به بعد می‌افتد برای این مجموعه در قسمت سوم افتاد و این حجم استقبال همچنان ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: طیف مخاطب همیشگی تلویزیون از این سریال‌ تا حدی رضایت دارند اما جدا از آن، همکاران خود ما که هم کمی سخت‌گیر هستند و همیشه به دنبال نقد یک کار هستند از این کار رضایت دارند و امیدوارم این سیر صعودی همین‌گونه ادامه پیدا کند؛ اما همه‌ی این‌ها نتیجه‌ی سالها تجربه‌ی نویسندگان و عوامل کار به رهبری "شهرام شاه‌حسینی" است که به درخشش یک اثر کمک کرده، پس من بازیگر که تنها از لحاظ کمی حضور بیشتری در سریال دارم، نمی‌توانم ادعا کنم عامل موفقیت این سریال هستم زیرا هارمونی‌ای که بین عوامل مختلف و در حقیقت عِرقی که همه دوستان نسبت به این موضوع پیدا کردند، از نویسنده تا بازیگر و بقیه‌ی افراد، سبب شد تا یک اتفاق خوب در کار ایجاد شود.


 
وی تصریح کرد: تمام این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا من به عنوان بازیگر احساس کنم با یک کار صمیمی و پرانرژی روبه رو هستم؛ گاهی انرژی گروه که بیشتر سر پروژه فیلمی بوده‌اند از من بیشتر بود و من در این انرژی حل شدم پس بنابراین اگر موفقیتی نصیب کار شده نتیجه‌ی تلاش گروهی است و این امر رمز ماندگاری یک اثر محسوب می‌شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم استقبال مخاطب از این سریال تا پایان ادامه داشته باشد تا پس از پخش آخرین قسمت این مجموعه خستگی از تنم در بیاید.
 
گفتنی است؛ سریال "همه چیز آنجاست" به کارگردانی "شهرام شاه حسینی" و تهیه‌کنندگی "داوود هاشمی" هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار