رئیس جمهور ونزوئلا که به عربستان سفر کرده بود، بدون اینکه با ملک عبدالله عیادت کند، شب گذشته به سفر خود به عربستان پایان داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد، "نیکلاس مادورو" رئیس جمهوری ونزوئلا که برای دیدار با مسئولان عربستان به این کشور سفر کرده بود، شب گذشته بدون اینکه بتواند دیداری با ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان که در بستر بیماری است را داشته باشد، سفر خود را به این کشور به پایان رساند.

رسانه های عربستانی و روزنامه های این کشور اعلام کردند که مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا روز گذشته بجای دیدار با ملک عبدالله، با شاهزاده "سلمان بن عبدالعزیز" ولی عهد پادشاه دیدار کرد و در این دیدار ولی عهد به وی اطمینان داد که حال ملک عبدالله خوب می‌باشد.

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) در این باره اعلام کرد که شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز ولی عهد پادشاه عربستان روز گذشته جلسه گفتگوی رسمی با رئیس جمهوری ونزوئلا ترتیب داد و طی آن دوطرف درباره همکاری های دوجانبه میان عربستان ونزوئلا و نیز رویدادهای تازه در سطح بین المللی گفتگو کردند.

طبق اعلام خبرگزاری رسمی عربستان در این جلسه شاهزاده "مقرن بن عبدالعزیز" جانشین ولی عهد و "خالد بن بندر بن عبدالعزیز" رئیس دستگاه اطلاعات عربستان و شاهزاده "متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز" وزیر گارد ملی و تعدادی دیگر از سران عربستانی حضور داشتند.

همچنین سلمان بن عبدالعزیز ،ولیعهد عربستان، به نمایندگی از ملک عبدالله پادشاه عربستان ضیافتی را ترتیب داد.

گفتنی است، رسانه های جهانی و از جمله رسانه های مخالف نظام عربستان در چند روز گذشته از وخامت شدید حال پادشاه عربستان خبر داده اند که عدم دیدار رئیس جمهوری ونزوئلا با پادشاه عربستان و دیدار با ولیعهد وی نیز می‌تواند دلیلی بر این مسأله باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار