معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 گفت:‌15تقاطع در شمال تهران از سوی شهرداری منطقه 3 برای تردد معلولین، جانبازان و افراد کم توان جسمی مناسب سازی شد.

علی فغانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 در  گفت‌وگو  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پیاده‌روها و مسیرهای حرکتی عابرین به گونه‌ای طراحی می‌شود که همه شهروندان به ویژه سالمندان و معلولین بتوانند به سهولت تردد نمایند، که این امر تحت عنوان مناسب سازی انجام می‌شود.
 
وی در  ادامه گفت:‌هدف از مناسب سازی، ارتقاء ایمنی معابر و پیوستگی و هماهنگ کردی مسیرهای مناسب دست یابی عابرین با اصلاح شیب بندی طولی و عرضی و ایجاد مسیر نابینایان، رفع موانع در پیاده‌روها صورت می‌گیرد.
 
فغانی با تاکید بر این مطلب افزود: یکی از اقدامات مهم این معاونت اجرای عملیات مناسب سازی معابر می‌باشد که به منظور ایمنی و روان  سازی آمد و شد شهروندان به ویژه افراد سالمند و معلول صورت می‌گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 در پایان خاطر نشان کرد: در همین راستا این معاونت طی ماه‌های مهر و آبان سال جاری15محل در سطح نواحی شش گانه از جمله 9تقاطع در خیابان  شیراز، خیابان آفتاب، نبش بن بست سوم، آذر شهر تقاطع خیابان شبنم، نبش خیابان البرز، تقاطع خیابان شیخ بهایی، خیابان طالقانی و عرفی شیرازی را مناسب سازی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار