به دنبال ارتقاء‌ برند دانشگاه پیام نور هستیم

دکتر سرلک، ریاست دانشگاه پیام نور در مراسم معارفه خود دکتر‌فراهانی، ریاست قبلی این دانشگاه را به عنوان مشاور دانشگاه پیام در امور راهبردهای کلان معرفی نمود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، دکتر‌سرلک، در مراسم معارفه خود ضمن بیان اینکه اگر بتوانیم تدبیر در علم و آموزش و امید به سرانجام کارها در همین حوزه را محقق کنیم به اهداف خود رسیده‌ایم، خاطر نشان کرد: دکتر‌ فراهانی، نگاهی به درون دانشگاه پیام نور ایجاد کرد در زمان مدیریت وی اگر چه وزارت علوم از ثبات مدیریتی برخوردار نبود اما دکتر‌فراهانی، توانست دانشگاه پیام نور را با ثبات و آرامش به عرصه مقصود برساند . 

وی ادامه داد: از همین موقعیت استفاده کرده و دکتر فراهانی‌، را به عنوان مشاور خود در امور راهبرد‌های کلان معرفی می کند چرا که تجربیات وی می تواند مسیر روشنتری را در چشم‌انداز دانشگاه ایجاد کند. 

وی با بیان اینکه باید به مرحله‌ای برسیم تا دانشجویان آخرین انتخابشان دانشگاه پیام نور نباشد خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های بنده ارتقاء برند نام پیام نور در بین دانشگاههای کشور است به همین خاطر شورای استعداد‌یابی را برای تصدی پستهای مختلف تشکیل داده‌ایم تا بتوان بهترین افراد را در بدنه دانشگاه به کار گرفت و رضایتمندی کارکنان و دانشجویان را فراهم سازیم.
 
وی تصریح کرد: به دنبال بهبود فرآینده‌های آموزشی، پژوهشی از طریق فناوری‌های نوین هستیم و سعی داریم با افزایش درآمدها و مدیریت هزینه‌ها نقاط ضعف قبلی خود را برطرف سازیم.
 
وی در پایان عنوان کرد: من هرگز دنبال این پست نبوده‌ام و از اعتماد وزارت علوم به خویش احساس رضایت می کنم و امیدوارم با وحدت و همکاری بتوانیم دوره‌ای درخشان در این دانشگاه ایجاد کنیم.




انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار