هروی گفت: یکی از حرکت‌های عظیمی که در عرصه علمی و آموزشی صورت گرفته است فتح خاکریزهای علمی در عرصه مجازی توسط دانشگاه پیام نور است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر جواد هروی رئیس کمیته آموزش عالی مجلس در حاشیه مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور‌  اظهار داشت: امروز دانشگاه پیام نور به مرحله‌ای رسیده است که دیگر نمی توان جایگاه آن را انکار نمود این دانشگاه با گام برداشتن در عرصه توسعه کیفی آموزش گامهای بزرگی برداشته است و جای سپاس و تقدیر دارد که امروز یک چهارم جمعیت دانشجویی کشور در این دانشگاه در حال تحصیل‌اند. 

وی گفت: ساماندهی نظام آموزشی جایگاه فرخنده‌تری به این دانشگاه داده است آنچنان که اکنون این دانشگاه یکه تاز عرصه آموزش‌های مجازی است و امیدواریم با وجود تمامی افرادی که در این راستا قدم برداشته‌اند و در ادامه رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانیم توسعه و تولید علم متناسب با نیازهای روز فناوری جهان را در این دانشگاه تحقق بخشیم. 

وی یادآور شد: کمیسیون آموزش در کنار دکتر سرلک، ریاست جدید این دانشگاه حضور خواهد داشت تا بتوان ساماندهی آموزش عالی را به نحو احسنت در دانشگاه پیام نور محقق سازد.
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار