نصیری قیداری در مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور:

پرونده بورسیه‌ها بدون جنجال در حال بررسی است

معاون پارلمانی وزارت علوم در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص وضعیت پرونده بورسیه ها اعلام کرد: بهتر است سیستم کارمان بدون جنجال و در فضایی کاملا حقوقی و عادلانه انجام شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر نصیری قیداری معاون پارلمانی وزارت علوم در حاشیه مراسم  تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرونده بورسیه‌ها بدون جنجال و حاشیه در فضایی کاملا حقوقی و سالم در حال انجام است و ممکن است نام بردن افراد شاعبه‌هایی ایجاد کند که سلامت کار را تحت‌الشعاع قرار می دهد لذا تا اتمام بررسی کامل این پرونده از اعلام اسامی افراد معذوریم.

وی ادامه داد: کار بدون ضابطه نباید انجام شود و هم کمیته بدوی و هم کمیته تجدید نظر در چارچوب قانون در حال فعالیت‌اند و تلاش خواهد شد تا حقی از کسی ضایع نگردد.

وی افزود: کمیسیون آموزش برای بررسی پرونده بورسیه‌ها تحت قالب کمیته نظارت افرادی را معرفی کرده است که حکم رسمی هم از سوی وزیر در این خصوص صادر شده به گونه‌ای که در کمیته بدوی دو نفر از مجلس حضور داشتند و در کمیته تجدید نظر علاوه بر این دو نفر فرد دیگری هم از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حکم وزیر حضور خواهد یافت.

وی یادآور شد: چون جمعیت بورسیه ها حدود هزار و 700 نفر است رسیدگی به 10 درصد این پرونده هم بر فرض شامل 400 الی 500 نفر می‌شود که وقت زیادی می‌گیرد و طبیعی است که باید منتظر بمانیم تا این پرونده روال طبیعی خود را طی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار