دانشگاه پیام نور بیش از چهار هزار عضو هیأت علمی دارد/شاخص کیفیت در یکسال اخیر رشد سه برابری داشته است

دکتر‌فراهانی، ریاست قبلی دانشگاه پیام نور ضمن بیان اینکه در دهه اول فعالیت این دانشگاه مدیرانی سرشناس و توانمند حضور داشتند اظهار داشت: بنیان این دانشگاه قانونمند و محکم پی‌ریزی شده است و اکنون در مرحله‌ای هستیم که این دانشگاه بیش از چهار هزار عضو هیأت علمی دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، دکتر فراهانی، رئیس سابق دانشگاه پیام نور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه این دانشگاه عنوان کرد: 24 سال از عمر دانشگاه پیام نور در حالی گذشت که توسعه کمی و سپس کیفی این دانشگاه پیچیدگیهای بسیاری به همراه داشت و اکنون چهره علمی این دانشگاه برجسته‌تر از قبل برای همگان قابل شناسایی است. 

وی افزود: در یکسال و نیمی که بنده سرپرستی این دانشگاه را با چهار‌هزار  عضو هیأت علمی و 8هزار کارمند اداره می کردم تمام تلاشم بهبود وضعیت کارکنان و ارتقاء جایگاه علمی این دانشگاه بوده است. 

وی ضمن تشکر از دکتر‌فرهادی، وزیرعلوم درانتخاب دکترسرلک، به عنوان ریاست این دانشگاه اظهار داشت: دکترسرلک، چهره‌ای علمی وبرجسته و با حسن خلق است وبنده نیز تمام توان خود را برای همکاری با ایشان مبذور خواهم داشت. 

وی با بیان اینکه موازنه بین کیفییت و کمیت از اولویتهای کار بنده در این دانشگاه بوده است، خاطر نشان کرد: دانشگاه در یکسال و نیم اخیر رشدی بیش از زمان خود را طی کرده است به گونه‌ای که شاخص کیفیت رشدی سه برابری داشته ارتقاء اعضای هیأت علمی رشدی دو برابری کشف نموده و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیز با رشدی 1.4 درصدی فعالیت خود را ادامه داده‌اند. 

وی یادآور شد: پروژه بزرگ تلویزیون مجازی دانشگاه در این یکسال اخیر به اتمام رسیده است و برخی از فعالیتهای فرهنگی در دانشگاه پیام نور برای نخستین بار اتفاق افتاد از جمله جشنواره حرکت و رونمایی از 2هزارمین جلد کتاب مؤلفین دانشگاه نیز در همین بازه زمانی اتفاق افتاد. 

وی در پایان اظهار داشت: ساماندهی رشته‌های تحصیلی دانشگاه با حذف 720 رشته که جزء‌ زیان و خسارت چیزی به همران نداشت در همین زمان رخ داد و اکنون می توان ادعا نمود دانشگاه پیام نور هیچ مشکل مالی ندارد.



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار