رئيس سازمان هواپيمايی كشوری در اولين جلسه ساماندهی سفرهای نوروزی امسال گفت: فروش بليت سفرهای نوروز 94 به صورت همزمان از اوايل بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، عليرضا جهانگيريان، در اولين جلسه ستاد نوروزي كه با حضور نمايندگان شركت هاي هواپيمايي برگزار شد، اولين اولويت سازمان هواپيمايي كشوري به عنوان نهاد حاكميت در صنعت هوانوردي را رضايتمندي مصرف كننده نهايي و سپس حمايت از ايرلاين عنوان كرد.

به گفته وي تشكيل اولين جلسه ستاد نوروزي و اعلام سياست ها و برنامه ريزي هاي صورت گرفته در راستاي انجام سفرهاي نوروزي را آغاز برنامه هاي نوروز 94 دانست و از شركت هاي هواپيمايي خواستار شد، با برنامه ريزي هاي صورت گرفته فروش بليت و انجام پروازها به صورت هماهنگ و منظم مديريت شود.

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري، خواستار ايجاد نظم در بازار حمل و نقل هوايي شد و گفت: براي تحقق اين مهم در پروازهاي نوروزي امسال برنامه هاي ويژه اي در نظر گرفته شده است.

جهانگيريان خاطرنشان كرد: در نظر داريم مجوز پروازهاي فوق العاده بين المللي را به موقع صادر كنيم و شركت هاي هواپيمايي نيز موظفند ميان پروازهاي بين المللي و داخلي تناسب و تعادل برقرار كرده و ابتدا پروازهاي داخلي را به طور كامل پوشش دهند.

وي از شركت هاي هواپيمايي خواستار شفاف كردن سيستم فروش بليت و همچنين اختصاص بخشي از فروش بليت به صورت اينترنتي شد.
 
اختصاص درصد محدودي به ظرفيت چارتري در نوروز 94

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري، با بيان اينكه نظارت هاي سازمان هواپيمايي كشوري نسبت به گذشته دقيق تر شده است از شركت هاي هواپيمايي خواستار شد با ارائه خدمات مناسب به مردم و پيش بيني و پيشگيري از مشكلات احتمالي در روند عمليات پروازي، عمليات نوروز 94 را با موفقيت به انجام برسانند.

جهانگيريان تصريح كرد: در اولين گام مردم با خريد بليت با صنعت هوانوردي ارتباط برقرار مي كنند به همين منظور چنانچه در اين بخش موفق عمل كرده و رضايت مسافر تامين شود در واقع 50 درصد اعتماد مسافران جلب مي شود.

وي ادامه داد: در ايام نوروز 94 تنها درصد محدودي به ظرفيت چارتري شركت هاي هواپيمايي البته مشروط به نظارت سازمان هواپيمايي كشوري اختصاص خواهد يافت و اين بدان معنا نيست كه شركت ها بتوانند به اسم چارتر بليت را به قيمت بالاتر بفروشند.

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري در ادامه اصلاح آئين نامه تاسيس و فعاليت شركت هاي هواپيمايي، ساماندهي و تسهيل ورود ناوگان هوايي جديد و همچنين تدوين آيين نامه حقوق مسافر را از عمده ترين اقدامات صورت گرفته سازمان هواپيمايي كشوري عنوان كرد و گفت: اين اقدامات توسط سازمان هواپيمايي كشوري در چارچوب تدوين مقررات انجام داده است.

جهانگيريان افزود: براساس قانون سازمان هواپيمايي كشوري و مصوبه هيات وزيران آيين نامه حقوق مسافر تدوين و كليات آن در آخرين جلسه شوراي عالي هواپيمايي به تصويب رسيده است.

انتهاي پيام/
 
برچسب ها: بلیت ، آغاز ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار