بخش راه این هفته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله افزایش ظرفیت پرواز به عتبات عالیات واعزام چند ناوگان برای بازگشت زائران کربلا بود .


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران راه این هفته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله افزایش ظرفیت پرواز به عتبات عالیات واعزام چند ناوگان برای بازگشت زائران کربلابود.
براساس این گزارش به گفته مسافران :

پرواز شماره 3419 هواپیمایی ایران ایر از تهران به بغداد با تاخیر ده ساعته مواجه شده و شماره این پرواز از تابلوی اعلانات فرودگاه حذف گردیده است.

معاون دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری خبر داد:

شهرزاد گفت: زائران در مواقع برگشت از این مرزها با مشکل روبرو می‌شوند که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ستاد ویژه‌ای را با هماهنگی استان‌های دیگر تشکیل داده است.


آدم‌نژاد گفت: استفاده از کامیون‌ و اتوبوس‌های اسکانیا تمامی مجوزهای رسمی را دریافت کرده است

مديرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها ، شرکت ها و موسسات هوانوردي با بيان اينکه 40 درصد به پروازهاي تهران - نجف افزوده شده است، گفت: ظرفيت انتقال زائران اربعين حسيني به 500 پرواز افزايش يافت.

مدیرکل سرمایه‌گذاری سازمان راهداری عنوان کرد:

طالبی گفت: در مجموع هزار و 441 مجتمع خدماتی و رفاهی در راه‌های اصلی و فرعی کشور توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به بهره‌برداری رسیده و یا در حال تکمیل است.

سازمان هواپیمایی خبر داد

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما و حفظ تعادل بازار در ایام اربعین حسینی تاکنون مجوز ۲۵۷ پرواز به صورت فوق العاده به مقاصد نجف و بغداد صادر شده است.

مدیرکل نظارت سازمان هواپیمایی؛

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما و حفظ تعادل در بازار ایام اربعین حسینی، تاکنون مجوز 257 پرواز به صورت فوق العاده به مقاصد نجف و بغداد صادر شده است.

انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار