براندون‌ راجرز‌ سرمربی باشگاه لیورپول مدعی شد که می‌تواند جرراد را در لیورپول‌ نگه داد و هر جامی را فتح کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در شرایطی که این روزها زمزمه‌های زیادی  مبنی بر خروج‌ استیون جرراد از باشگاه لیورپول وجود دارد بسیاری بر این باور هستند که وی به زودی لیگ برتر جزیره را به قصد mls لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا ترک خواهد کرد. اما در این میان این براندون‌ راجرز‌ سرمربی باشگاه لیورپول‌ است که این مسئله را رد می‌کند و بر این باور است که وی را باید با جنگ ورندان‌در لیورپول نگه داشت.
 
وی در این خصوص گفت: هدف ما این است که بتوانیم جام‌های متعدد را بالای سر ببریم یا حداقل با این انگیزه به کارمان ادامه دهیم. مخصوصا با داشتن کاپیتان فوق العاده‌ای مانند استیون جرراد‌ که نمی‌توان نقش او را در این تیم نادیده گرفت، او همکاری فوق العاده‌ای با ما دارد و ما امیدواریم با او بتوانیم به بازی‌های پایانی و دیدار فینال جام حذفی راه یابیم و در نهایت بتوانیم جام را بالای سر ببریم. این رویایی است که همه‌ی ما آن را در سر می‌پرورانیم، واقعاً برای او فوق العاده خواهد بود که با این اتفاق از حضور در لیورپول خداحافظی کنیم. ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم حضور او در برابر استوک سیتی در رقابت‌های لیگ جزیره آخرین تجربه همراهی او با ما باشد.

گفتنی است، سرخپوشان بندر لیورپول در حالی که در رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیس موسوم به لیگ جزیره در جایگاه یازدهم قرار دارد در رقابت های جام حذفی امروز باید به مصاف تیم ویمبلدون برود.

انتهای پیام/

برچسب ها: راجرز ، لیورپول ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار