الکسیس سانچز بازیکن باشگاه آرسنال بر این باور است که هیچوقت علاقه‌ای به لیورپول نداشته و آن را دوست ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، الکسیس سانچز بازیکن شیلیایی باشگاه آرسنال که فصل پیش از باشگاه بارسلونا به جمع توپ‌چی‌ها پیوسته است توانسته فصل درخشانی را با این باشگاه سپری کند.

مسئله ای که باعث شد براندون راجرز سرمربی لیورپول را بر آن دارد که اعلام کند، شانس خرید سانچز را داشت است اما به دلیل غفلت نتوانسته وی را جذب کند و اگر این اتفاق رخ می‌داد به تیم لیورپول در شرایط متفاوتی به سر می‌برد، اما خود سانچز نظر دیگری دارد و بر این باور است که هیچ وقت دوست نداشته که در ترکیب لیورپولی‌ها قرار گیرد.

وی در این خصوص گفت: وقتیکه شما تصمیمی می‌گیرید باید خود را متقاعد کنید که تصمیم شما بهترین است و این امکان برای شما وجود ندارد که در مراحل بعد آن را تغییر دهید. اما من هم اکنون در این مدت زمان کم، از حضورم در آرسنال بسیار خوشحال هستم. من زمانیکه به این باشگاه نیاز داشتم از این موضوع بسیار خرسند بودم چرا که آرسنال را دوست داشتم، باشگاهم فوق‌العاده است با هم تیمی‌های خوب، و یک سرمربی فوق العاده در کلاس جهانی داریم که همیشه نگران بازیکنان است، جو و تمام بازیکنانی که در این باشگاه حضور دارند واقعا فوق‌العاده به شمار می‌رود من تازه این تیم را به معنای واقعی کشف کرده‌ام آرسنال تیم بسیار خوبی است و من به شخصه هیچ تیمی را به آرسنال ترجیح نمی‌دهم.

گفتنی است، باشگاه آرسنال در پایان هفته نوزدهم رقابت لیگ پریمیر انگلیس موسوم به لیگ جزیره موفق شد با نتیجه 2بر1 از سه تیم وستهام یونایتد بگذارد و جایگاهش را در جایگاه پنجم جدول در حالی که با 33 امتیاز با تیم سواتهمپتن اختلاف دارد مستحکم کند. توپ‌چی‌های لندنی سال آینده و در دیدارهای هفته 20 به مصاف تیم سواتهمپتن می‌روند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سانچز ، لیورپول ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار