رئیس فراکسیون مرزی مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما رتبه اول مرزبانی را در منطقه داراست و امنیت مرزهای شرقی کشور از سال گذشته تا کنون ارتقا یافته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،سید باقر حسینی رئیس فراکسیون مرزی مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست مشترک فرماندهی مرزبانی ناجا و اعضای فراکسیون مرزی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باید در برنامه ششم جایگاه مرزبانی کشور و نظرات آنها دیده شود، گفت: با توجه به جایگاهی که کشور ما در منطقه دارد، رتبه اول را در مرزبانی داراست.

فارس - وی افزود: این جلسه به منظور تبادل نظرات بین اعضای فراکسیون مرزی مجلس و مرزبانی ناجا برگزار شد و آنچه که در توان مجلس باشد از ناجا و به خصوص مرزبانی ناجا حمایت خواهد کرد.

حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در سال گذشته با توجه به اینکه گروگان‌گیری چند تن از سربازان جمهوری اسلامی ایران در سراوان اتفاق افتاد و حدود یکسال از آن ماجرا می‌گذرد چه تدابیری برای برقراری بیشتر امنیت در مرزها صورت گرفته است،‌ بیان کرد: با تغییر فرماندهی استان و تدابیری که اتخاذ شده است دیگر مشکلی مانند سال گذشته در مرزهای شرقی نداشتیم. همچنین با حضور سردار حبیبی در فرماندهی مرزبانی استان  که هم تجربه زیاد و نگاه متفاوتی دارند شاهد ارتقای امنیت مرزهای شرقی هستیم.

وی در خاتمه گفت: متاسفانه بودجه بحث انسداد مرزها آنطور که باید تحقق پیدا نکرد اما مجلس با تمام توان از مرزبانی حمایت می‌کند.

برچسب ها: ایران ، رتبه ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.