نخست وزیر پاکستان در اقدامی بی‌سابقه 2 افسر پلیس پاکستان را به علت اجرا نکردن قانون علیه یک رهبر مذهبی که با حمل سلاح غیر قانونی، قوانین را نقض کرده بودند، برکنار کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، نخست وزیر پاکستان در اقدامی بی‌سابقه 2 افسر پلیس پاکستان را به علت اجرا نکردن قانون علیه یک رهبر مذهبی که با حمل غیر قانونی سلاح، قوانین را نقض کرده بودند برکنار کرد.
 
پلیس پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: عصمت الله‌ جنیجو افسر ارشد پلیس در اسلام‌آباد و یک افسر دیگر مفتی تنویر یکی از رهبران حزب جماعت اسلامی را هنگامی که با محافظانش در یکی از خیابان‌های پایتخت تردد می‌کرد به علت حمل غیر قانونی سلاح در مکان‌‌های عمومی دستگیر اما پس از مدتی وی را آزاد کردند.
 
طبق بیانیه دولت پاکستان نواز شریف اعلام کرد: در شرایطی که کشور در حال مبارزه با تروریسم است کسی حق ندارد با نادیده گرفتن قوانین و حمل سلاح غیر قانونی امنیت مردم را تهدید کند.
 
غلام‌مصطفی بلوچ نماینده حزب جماعت اسلامی در اسلام‌آباد بیان کرد: مفتی تنویر در گذشته 3 بار مورد سوءقصد قرار گرفته و 4 نفر در این عملیات‌های تروریستی کشته شده‌اند بنابراین مجبور است به همراه محافظان مسلح تردد کند علاوه بر آن می‌توانستیم به قید ضمانت وی را آزاد کنیم همچنین برای پیگیری این موضوع به دادگاه مراجعه کرده‌ایم.
 
پلیس پاکستان در گزارش خود اعلام کرد: محافظان مفتی تنویر سلاح غیر قانونی حمل می کردند بنابراین به علت حمل غیر‌‌قانونی سلاح نیز باید مجازات شوند.
 انتهای پیام/ ض
منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار