فرمانده انتظامی فارس از کشف 486 کیلو و 900 گرم تریاک طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان آباده مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله‌ای از مواد مخدر را با دو خودرو انتقال دهند.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران به محور آباده – اصفهان اعزام شدند و با توقیف یک خودرو سمند در بازرسی از آن 208 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در این مورد سه متهم دستگیر و یک خودرو پژو 405 که به‌عنوان اسکورت محموله مواد مخدر عمل می‌کرد، توقیف شد.

گودرزی از انجام یک عملیات دیگر در نی‌ریز خبر داد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مطلع شدند افرادی قصد ورود یک محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی به این شهرستان را دارند.

وی ادامه داد: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرارگرفته و پس از انجام مراقبت‌های لازم مأموران دریافتند محموله به یک منزل در یکی از روستاهای شهرستان انتقال و در آنجا دپو شده است.

رئیس پلیس فارس با بیان اینکه بلافاصله ضمن هماهنگی مقام قضائی از منزل موردنظر که خالی از سکنه بود، بازرسی و در نتیجه 241 کیلوگرم تریاک کشف شد افزود: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

گودرزی از کشف 37 کیلو و 900 گرم تریاک در شهرستان لارستان خبر داد و گفت: این مقدار مواد نیز در بازرسی از یک موتورسیکلت کشف و در این مورد سه متهم دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان فارس قرار دارد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.