دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به لزوم وحدت اصولگرایان با روحانیت گفت: این ائتلاف بدون محوریت روحانیت ائتلاف نیم‌بندی است و در صورت وجود شخصیت‌هایی هم چون آیت‌الله مصباح یزدی در زیر چتر گسترده خود احتمال ائتلاف و وحدت زیادی وجود دارد.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در میزگردی در ششمین کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی که حول محور وحدت اصولگرایان برگزار شد، ابتدا به مسئله فتنه 88 اشاره کرد و گفت: عده‌ای در داخل مدت‌ها تلاش کردند صورت مسئله فتنه 88 برداشته شود این افراد باید بدانند این فتنه برای براندازی نظام بوده است و مصداق عینی این مسئله این است که در بحبحه فتنه 88 عده‌ای را با مسلسل و بی‌سیم پیشرفته بسیج کرده بودند تا زمانی که سران فتنه افراد معترض را دعوت کرده بودند تا کف خیابان‌ها بریزند به رگبار ببندند، بنابراین مسئله تقلب در انتخابات در خارج طراحی شده بود.
 
وی با اشاره به نوشته‌ای از قول یکی از صاحب مقامان آمریکایی در جریان فتنه افزود: یکی از افراد رئیسی میز ایران در سازمان سیا، قبل از انتخابات سال 88 گفته بود فردا در ایران انتخابات نیست بلکه یک انقلاب رنگین کلید می‌خورد که ما پیش از این آن را در صربستان و گرجستان تجربه کردیم.
 
وی با تاکید بر لزوم وحدت میان اصولگرایان تصریح کرد: من معتقدم که اصولگرایان راهی جز ائتلاف ندارند و حزب اعتدال و توسعه دولت یازدهم مسافرت‌های استانی خود را از مدت‌ها پیش انجام داده‌اند تا میان مسئولیت ستاد رئیس‌جمهور و اصلاح طلبان گره‌ای زده شود و اتحادی حاصل گردد.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه وحدت حزب اعتدال و توسعه با احزاب اصلاح طلب تصریح کرد: این حزب اصولگرایان را از دستگاه‌های اجرایی درو می‌کند چرا که تمامی فرمانداران را یک دست از اصلاح طلبان انتخاب کرده‌اند پس چگونه ما اصولگرایان سر اختلاف سلیقه احتمالی حق نداریم که به ائتلاف به عنوان تنها راه حل نیندیشیم.
 
حبیبی در پایان با اشاره به لزوم وحدت اصولگرایان با روحانیت خاطر نشان کرد: این ائتلاف بدون محوریت روحانیت ائتلاف نیم‌بندی است و در صورت وجود شخصیت‌هایی هم چون آیت‌الله مصباح یزدی در زیر چتر گسترده خود احتمال ائتلاف و وحدت زیادی وجود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، ایثارگران ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار