پس از رأی منفی شورای امنیت به قطعنامه فلسطین برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی، تشکیلات خودگردان از برگزاری نشست فوق العاده برای بررسی گام های بعدی خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزیره، پس از خودداری شورای امنیت سازمان ملل در رأی به قطعنامه فلسطین برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی، "صائب عریقات "مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه اعلام کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین امشب قرار است تا برای بررسی گامهای بعدی، نشستی فوق العاده تشکیل دهد.

عریقات در این بیانیه گفت: تشکیلات خود گردان امشب به شکل فوق العاده ای نشستی را برگزار خواهد کرد.

وی همچنین اعلام کرد که گامهای فوری دیگر نیز وجود دارد که در آینده اعلام خواهد شد و گامهای دیپلماتیک از جمله پیوستن به معاهدات و کنوانسیون های بین المللی، حق مردم فلسطین به شمار می‌رود.

عریقات همچنین خودداری شورای امنیت در رأی به طرح کشورهای عربی را ضربه ای به قوانین بین المللی خواند که سبب خواهد شد تا پوششی به رژیم صهیونیستی برای اشغال سرزمین های فلسطینی و خوی استکباری اش بدهد.

همچنین الجزیره به نقل از "ولید العمری" مدیر دفتر خود در کرانه باختری نقل کرد که وی گفته: نشست امروز در مقر ریاست جمهوری در شهر رام الله خواهد بود و انتظار می‌رود که بر مسأله امضای پروتکل روم و نیز پیوستن به دادگاه بین المللی کیفری تأکید شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار