یک انتحاری مقابل ساختمان پارلمان نمایندگان لیبی در طبرق خود را منفجر کرد.‎

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازالحدث؛  سخنگوی پارلمان گفت یک انتحاری خود را در جلوی هتلی که محل برگزاری جلسات نمایندگان پارلمان است، منفجر کرد. این انفجار همزمان با برگزاری جلسه امروز سه شنبه نمایندگان در شهر طبرق در شرق لیبی رخ داد که منجر به زخمی شدن سه تن از نمایندگان شده است.خودوری فرد انتحاری جلوی درب ورودی هتل منفجر شد .
این در حالی بود که نمایندگان در لاوی هتل دور هم جمع شده بودند. در همین حین درگیری ها میان شبه نظامیان و ارتش لیبی در شرق وغرب لیبی ادامه دارد و دولت قانون لیبی اعلام کرد با یک شرکت امریکایی برای خاموش نمودن شعله های مخازن نفتی در بندر سدره و سرت توافقنامه ای امضا کردند. امروز نیز هفتمین روز درگیری ها در بنغازی میان ارتش و جوانان منطقه از یک سو ونیروهای موسوم به شورای انقلابیون بنغازی از طرف دیگر ادامه داشت. شاهدان عینی تاکید کردند میدان بازار الحوت محل درگیری شدید میان نیروهای ارتش با شبه نظامیان بوده است در بندر السدره در منطقه نفتی الهلال همچنان شعله های اتش زبانه می کشند که این امر موجب جریان گداخته های مشتعل نفتی شده و در نتیجه موجب کشیده شدن  آتش سوزی به دیگر مخازن نفتی در بندر نزدیک به آن یعنی سرت می شود‎.

در همین اثنا ابراهیم الدباشی نماینده لیبی در سازمان ملل نماینده نماینده سازمان ملل را متهم به نقض قانون لیبی و زیرپاگذاشتن خطوط قرمز در  مواردی مرتبط به پارلمان و دولت قانون لیبی نموده است.‎
فرستاده سازمان ملل در لیبی در بیانیه ای حملات هوایی که به مواضع غیرنظامیان در شهر مصراته را محکوم کرده بودند‎.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار