سفیر کمپین کودکان امید شرکت سامسونگ در ایران گفت: کمپین کودکان امید یکی از پروژه‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ است که در ایران با سه فعالیت جداگانه اقدام به ارائه خدمات اجتماعی به کودکان محروم می‌کند.


به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهتاب کرامتی سفیر کمپین کودکان امید شرکت سامسونگ در ایران در مراسم افتتاحیه مرکز آموزش تخصصی سامسونگ گفت: حضور من در کمپین کودکان و جوانان امید سامسونگ بهانه‌ای شد تا بیش از پیش به اهمیت مسئله آموزش و نقش و وظیفه‌ای که سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری در این بخش ایفا می‌کنند پی ببرم.

وی در ادامه با اشاره به این که در حال حاضر حدود 30درصد از جمعیت جوانان ایران 15تا 17هستند و برای داشتن آینده ای روشن نیازمند آموزش‌های هدفمند هستند تصریح کرد: شرکت سامسونگ در این کمپین علاوه بر این که توجه ویژه‌ای به کودکان نابینا داشته و سعی داشته امکانات لازم را برای آموزش این قشر از کودکان در 12شهر ایران فراهم کند به آموزش نوجوانان نیز نگرش خاصی داشته و سعی کرده با فراهم کردن امکانات و تجهیزات به آ‌موزش و توانمند سازی آن‌ها کمک کند.

کرامتی ادامه داد:‌طبق آماری که در اختیار من قرار گرفته تنها 2درصد از بودجه آموزش و پرورش به تجهیز و نوسازی مدارس اختصاص پیدا می‌کند که رقم بسیار کمی است و به همین دلیل بسیاری از مدارس و مراکز آموزشی توان کافی برای تجهیز و نوسازی ندارند و  حضور بنگاه‌های اقتصادی در کنار نهادهای دولتی و غیر دولتی که از این امر حمایت می‌کنند با ارزش است.

سفیر کمپین کودکان امید شرکت سامسونگ خاطر نشان کرد: بسیاری از کودکان و نوجوانان در شهر بزرگ تهران به دلیل این که از امکانات آموزشی کافی و با کیفیت برخوردار نیستند نمی‌توانند در آینده شغل مناسبی پیدا  کنند و به نظر من وجود مراکزی نظیر مرکز آموزش تخصصی سامسونگ می‌تواند نگاه آن‌هارا به کار و ‌آینده تغییر دهد و حتی از آن‌ها کارآفرینانی موفق بسازد که در پیشرفت و توسعه سرزمین عزیزمان راه گشا باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمپین ، کودکان ، امید ، شرکت ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار