چیت چیان در پاسخ به باشگاه خبرنکاران:

تاکنون دولت برای افزایش تعرفه‌ها تصمیم نگرفته است/ کیفیت آب خط قرمز وزارت نیرو

وزیر نیرو گفت: دولت هنوز برای افزایش قیمت تعرفه‌های آب و برق تصمیمی نگرفته است.

حمید چیت‌چیان در حاشیه نمایشگاه  توانمندی و بهره‌وری در صنعت آب و فاضلاب در کشور  در پاسخ به سؤال خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا در صورت عدم اجرای فاز سوم هدفمندی یارانه‌‌ها افزایش تعرفه‌های آب و برق اتفاق خواهد افتاد گفت: هر زمان بحث بودجه مطرح می‌شود موضوع تعرفه‌ها به میان می‌آید ولی تاکنون در هیأت دولت راجع به این مسئله تصمیم‌گیری نشده است.

وی در ادامه در خصوص دریاچه ارومیه نیز گفت: با توجه به بارش‌های صورت گرفته سطح آب دریاچه افزایش یافته و از طرف دیگر اقدامات اجرایی این دریاچه نیز با توجه به مصوبات شورای عالی آب در حال پیگیری است.

چیت‌چیان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر کیفیت آب نیز گفت: کیفیت آب شرب خط قرمز ماست و در این زمینه علاوه بر آزمایشگاه‌هایی که وزارت نیرو دارد وزارت بهداشت و درمان نیز آزمایشگاه‌های دارد که شبکه و کیفیت آب را به طور مستمر مورد بررسی قرار می‌دهد.

چیت‌چیان با بیان اینکه با توجه به اینکه در تابستان میزان آب موجود در سدهای اطراف تهران به حداقل رسیده است گفت:‌ این امر موجب شد نسبت مخلوط آب سطحی و چاه‌ها افزایش پیدا کند و به همین خاطر تغییرات میزان نیترات طبیعی است ولی همواره این تغبیرات در سطح استاندارد بوده است.

چیت‌چیان تصریح کرد: تعلل از هیچ مدیری در زمینه کیفیت آب پذیرفتنی نیست و با عوامل آن برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تعرفه ، کیفیت ، سد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار