دکتر هاشمی، گفت: این دولت، کارهای زیادی در حوزه بهداشت انجام داده است و بودجه ویژه‌ای برای این بخش تخصیص یافته ولی عنوان می‌شود این دولت به حیطه بهداشت توجه کافی نداشته که دروغی بزرگ است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان در همایش معاونین آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور گفت: وزارت بهداشت، در حوزه بین بخشی در راستای اهداف بهداشتی، کارهای خوبی در بخش‌های مربوط به هوا،روغن مصرفی مردم، سموم و مسائلی که به صنایع غذایی مرتبط است، انجام داده است هرچند این اقدامات کافی نیست ولی در نوع خود طی سالهای گذشته، بی نظیر است. 

وی ادامه داد: این اتهام به دولت که در حوزه بهداشت کاری انجام نداده ، کاملا اشتباه است و این نکته بسیار مهم است که تا کنون حتی یک ریال از اعتبارات بخش بهداشت در این دولت، در جایی دیگر هزینه نشده است. 

دکتر هاشمی، اذعان داشت: عدم توجه به بهداشت در گذشته، موجب افزایش مشکلات مردم در حوزه درمان شده است امیدواریم در آینده شرایط بهتر شود. 

ضمن اینکه با برنامه کاهش تصدی دولت و افزایش خرید خدمت از بخش خصوصی، بهتر و سریعتر می توانیم به اهداف طرح تحول در تمام حوزه‌ها از جمله حوزه بهداشت برسیم.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار