مجله رولینگ استون طبق روال هر سال فیلم‌های سینمایی سال 2014 را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران، به نقل از رولینگ استون، سال 2014، سالی بود که چند فیلم موفق در گیشه مانند "نگهبانان کهکشان" ،"بازی‌های گرسنگی ماکینگ جی" و "لگو مووی" داشتیم.

از داستان یک پسر بچه تا مرد پرنده‌ای از دختر گمشده تا دو کارگردان زن با استعداد کدام یک از این فیلم‌ها توانستند موفق‌تر باشند؟

10- درمیان ستارگان

اودیسه فضایی"کریستوفر نولان" تنها فیلم حماسی این فهرست است این فیلم هم مانند فیلم "پسر بچگی" به روابط بین والدین "میتومک کاناهی و جسیکا چاستین) مربوط می‌شود.

9- زیر پوست

زیر پوست به کارگردانی "جاناتان لیگدز" و با بازی "اسکارلت جوهانسون" است "اسکارلت جوهانسون" نقش یک زن فضایی را بازی می‌کند که پس از وسوسه کردن انسان‌ها آنها را به دام انداخته و می‌کشد.

8- شکست ناپذیر

داستان زندگی قهرمان دو المپیک که طی جنگ جهانی دوم اسیر خانگی می‌شود بازی "جک اوکانل" در نقش "لوییس زامپرینی" و "میاوی" در نقش فرمانده دیوانه کمپ، تحسین برانگیز است.

7- هتل بزرگ بوداپست

"وس اندرسون" هرگز مانند دیگران فیلم نمی‌سازد داستان فیلم بین دو جنگ جهانی می‌گذرد نگهبان هتل (با بازی رالف فینز) شخصیتی است که مالیخولیا را به تصویر می‌کشد، او باور دارد که آیین معاشرت تمدن و فرهنگ را تعریف می‌کند.

6- شلاق

"دامین چالز" در فیلم دومش به عنوان کارگردان تحصیل در رشته موسیقی را روایت می‌کند "مایک تلر" شخصیت جوانی را بازی می‌کند که معلمش "جی.کن.سیمونز" او را به ویرانی می‌کشاند.

5- دختر گمشده
 
این فیلم براساس کتاب پر فروش "جیلیان فلین" ساخته شده و ازدواجی ناموفق است این فیلم هزلی اجتماعی از هنری گمشده به نام ارتباط اجتماعی است.

4- سلما

"مارتین لوتر کینگ جونیور" و راهپیمایی حقوق رای دادن 1965 از سلما تا آلاباها از آنجا تا مونگمری به تصویر کشیده شده است کارگردان فیلم"دوورنای" هر لحظه این فیلم را تاثیرگذار ساخته است.

3- شکارچی روباه

داستانی واقعی از کشتی گرفتن، ثروت، دیوانگی و قتل که نگاه فیلم ساز بزرگ "بنت میلر" به این داستان بسیار تحسین برانگیز است.

"استیو کارل" ، "چنینگ تاتوم" و "مارک رافالو" با بازی در این فیلم قدرت خود را در حرفه بازیگری ثابت کردند.

2-  مرد پرنده‌ای

امسال هیچ فیلم دیگری مثل "مرد پرنده‌ای" ساخته "آلخاندرو ایناریتو گوانزالس" نتوانست نامزد دریافت جایزه شود این فیلم درباره سوپراستار هالیوودی (با بازی مایکل کیتن) است که می‌‌خواهد مخاطبان برادوی او را تحسین کنند "مایکل کیتن" تا به حال بهتری بازی سال را از آن خود کرده است.

1-    پسر بچگی

این فیلم در طول دوازده سال فیلمبرداری شده است تا داستان زندگی پسر بچه 6ساله‌ای را تا بیست و دو سالگی و ورود به کالج روایت می‌کند او کودک طلاق است " ایتان هاوک" و "پاتریشیا آرکت" والدین این کودک هستند نکته اصلی این است که اگر بازیگرهای فیلم مریض می‌شدند،  یا از بازی در فیلم ناتوان می‌شدند، کارگردان باید چه می‌کرد؟ اما "ریچارد لینک لی تر" از پس این مشکلات برآمده و موفق‌ترین فیلم سال را ساخته است.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار