مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرقدس گفت:‌ تشییع و تدفین پیکر مطهر 2 شهید گمنام در 10 دی ماه در این دانشگاه انجام می‌گیرد.

"هادی حفیظی" در گفت‌وگو با ، با اشاره به تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد شهر قدس، اظهار داشت: بار دیگر شمیم عطر شهادت، فضای شهرمان را معطر و روح و جانمان را صفا و جلا خواهد داد. این روزها با همت و پیگیری های بسیج دانشجویی و رهروان صادق و میراث داران شهیدان، دانشگاه آزاد شهر قدس میزبان دو شهید گمنام خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از این شهدای والامقام 20 ساله است که در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده و دیگری 19 ساله که در عملیات کربلای 2 و منطقه حاج عمران شربت شهادت نوشیده

حفیظی تصریح کرد: انشاالله در روز 10 دی مصادف با شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و در ایام سالروز حماسه بزرگ 9 دی میزبان پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار در دانشگاه آزاد شهرقدس خواهیم بود خداوند سبحان را بابت این نعمت و توفیق بزرگ شاکر و سپاسگزاریم و امیدوار آن داریم حضور شهیدان دراین فضای علمی و فرهنگی پیام آور ایمان، اخلاق، اخلاص، صداقت، عفاف، غیرت و همه فضائلی باشد که هستی و جانشان را برای آن نثار کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرقدس اظهار داشت: حضور شهدا در دانشگاه یاد آور بار سنگین رسالت و امانتی است که بر دوش همه ماست و اینکه آنان نظاره‌گر و شاهد اعمال ما هستند و باید پاسخگوی آنها باشیم حضور شهدا نماد تجدید عهد دائمی نسل امروز با بهترین انسان‌های همیشه تاریخ است.

وی افزود: حضور شهدا ارائه الگوی کامل جوان مسلمان ایرانی است که عمل به تکلیف و دفاع از دین و ناموس و وطن را در عمل به ما آموختند خوشا به حال آنان که به فرموده خداوند در قرآن کریم زنده اند و  مرگ و فنا نداشته و قبر و یادشان نیز پس از سالها انسان ساز، هدایت بخش، تاثیر گذار و زیارت گاه عاشقان است.

حفیظی در پایان خاطرنشان کرد: با قدردانی از مساعدت همه عزیزان در این اقدام خداپسندانه و ماندگار بار دیگر با شهدا میثاق می‌بندیم با پیروی بی‌ چون و چرا از منویات حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی تا آخرین نفس ادامه دهنده راه و مرامشان بوده و با صلابت و اقتدار مقابل کفر و الحاد و نفاق و فساد و هرگونه جریان انحرافی و فتنه گر ایستادگی کرده و همه آنان را به خاک مذلت بنشانیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهید ، بسیج ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار