اولین تصویر از "هتل ترانسیلوانیا 2" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ هتل ترانسیلوانیا یک فیلم کمدی انیمیشن به شیوه سه ‌بعدی ست که توسط سونی پیکچرز انیمیشن تهیه شده و کلمبیا پیکچرز توزیع‌کننده آن است. کارگردان، گِندی تارتاکوفسکی است که در کارنامه او جک سامورایی، آزمایشگاه دکستر و تایتان هم دیده می‌شود.

صداپیشگان، آدام سندلر،سلنا گومز، اندی سمبرگ، کوین جیمز، فران دریچر، جان لوویتز، سی لو گرین، استیو بوسکمی، مدلی شائون و دیوید اسپید هستند.

داستان فیلم درباره یک دراکولاست که صاحب هتل ترانسیلوانیاست؛ هتل پنج‌ستاره‌ای که همواره میزبان تمام هیولاهای دنیاست. او به مناسبت تولد ۱۱۸ سالگی دخترش به نام مِیوِس (با صداپیشگی گومز) می‌خواهد مهمانی بگیرد. در این اثنا بطور تصادفی یک جوان معمولی که هیولا نیست به نام جاناتان (با صداپیشگی سمبرگ) وارد ماجرایی رمانتیک با مِیوِس می‌شود. دراکولا موظف است که از دخترش محافظت کند و اجازه ندهد که در دلداده پسر شود.

و حالا در قسمت دوم شاهد اضافه شدن "مل بروکس" به جمع صداپیشگان هستیم در کاراکتر "ولاد" ، روحی فوق العاده بداخلاق و قدیمی و پدر "آدام سندلر" که خون آشام می باشد.

این انیمیشن ۲۵ سپتامبر اکران خواهد شد.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۴
راست میگه کی میخوان بزارن
United States of America
ali
۱۶:۴۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید تو اینترنت دیدم نوشته بود تو سال 2015 هتل ترانسیلوینیا 2 رو میزارن تو انترنت ولی هنوز نگذاشتن میتونید بگید کی میزارن ممنون
آخرین اخبار