مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: 264 بقعه متبرکه در استان وجود دارد که می کوشیم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تمام 265 امامزاده استان را به قطب های فرهنگی تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛نوروزی افزود: تبدیل کردن امامزاده ها به قطب های فرهنگی یکی از توصیه های مهم و اساسی رهبری در این حیطه است که پیرو همین توصیه در حال حاضر از ظرفیت فرهنگی 85 بقعه و امامزاده در استان قزوین استفاده می شود که با فراهم شدن زیرساخت ها می کوشیم تمام 265 امامزاده و بقعه متبرکه استان را تبدیل به قطب های فرهنگی کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به برخی از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی شاخص در امامزاده های استان، اظهار کرد: از لحظه تحویل سال تا پایان اسفند ماه در امامزاده های شاخص استان برنامه های فرهنگی برگزار می شود که اجری طرح آرامش بهاری جهت استقبال از سال نو در جوار امامزاده حسین(ع) و سایر امامزاده های استان از این جمله است.

این مسئول افزود: برگزاری برنامه نشاط معنوی در تابستان برای جوانان و نوجوانان، تربیت مربیان و حافظان قرآن از جمله ابتکارات و اقدامات مهم اوقاف در جهت ارتقای فرهنگ ناب شیعی در میان مردم و تبدیل کردن امامزاده ها به قظب های فرهنگی است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.