قزوین؛

تبدیل بناهای قدیمی قزوین به مراکز گردشگری

ا تبدیل خانه های قدیمی به مراکز گردشگری و تفریحی از جمله مواردی است که برای جذب گردشگران در اولویت سازمان میراث فرهنگی قرار دارد به همین به منظور شناسایی خانه های قدیمی در استان قزوین آغاز شده است تا بتوان خانه های قدیمی را به اقامتگاه گردشگران تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین ؛ معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین با اشاره به برنامه ریزیهای انجام شده در جهت جذب گردشگر در استان قزوین گفت: تاکنون 3 جلسه با محوریت آمادگی بیشتر تمامی دستگاهها برای جذب گردشگر تشکیل شده است.تصریح کرد: باتوجه به تشکیل ستادهایی به منظور ارائه راهکارهای جذب گردشگر در قزوین اقدامات و برنامه ریزیهای بسیار خوبی صورت گرفته که می تواند در این راستا بسیار موثر واقع شود.

محمدی با اشاره به اینکه استان قزوین جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد که تاکنون از آن غفلت کرده است، بیان کرد: استان قزوین به دلیل پیشینه تاریخی و همچنین موقعیت جغرافیایی که دارد میتوان گردشگران زیادی را به خود جذب کند که این مهم نیاز به همدلی و همبستگی تمام مسئولان دارد.

محمدی تصریح کرد: از جمله مهمترین اقدامات انجام شده به منظور جذب گردشگر میتوان به برگزاری مسابقات چوگان در ایام عید است.انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.