قزوین؛

نصب پنل های خورشیدی در دو دانشگاه قزوین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در راستای توسعه نیروگاههای خورشیدی بزودی در دانشگاه بین المللی و آزاد اسلامی قزوین به پنل های خورشیدی مجهز می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین ؛ جبارزاده اضافه کرد: 150 کیلووات ساعت انرژی خورشیدی ظرفیت جدید در استان ایجاد شده که برای هر واحد مسکونی پنل خورشیدی یک کیلوواتی با 50 درصد یارانه دولتی مجوز داده می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، با بیان اینکه ، 45 میلیون ریال یارانه برای نصب سیستم های خورشیدی در منازل پرداخت می شود گفت: مشترک با پرداخت 45 میلیون ریال می تواند از این سیستم خورشیدی برای تامین انرژی برق مورد نیاز خود استفاده کند.

وی میزان ظرفیت تولیدی انرژی خورشدی در استان را دو مگاوات اعلام کردو افزود: اخیرا یک سرمایه گذار برای تولید 100 کیلووات انرژِی خورشیدی اعلام آمادگی کرده است.


جبارزاده با اشاره به سرقت 14 میلیارد ریالی از تاسیسات و شبکه برق استان گفت: بیش از 9 هزار واحد مسکونی غیرمجاز در استان شناسایی شده که یک سوم آنها از برق غیرمجاز استفاده می کنند که با طرح این موضوع در شورای حفظ حقوق بیت المال استان مقرر شده تا دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت این موضوع را پیگیری کند .
 
انتهای پیام/ش/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.