دنیل ریکاردو راننده استرالیایی تیم فرمول‌یک ردبول باور دارد فصل آینده می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ریکاردو در فصل ۲۰۱۴ تنها راننده ای بود که به غیر از رانندگان مرسدس توانست برنده گرندپری ها باشد. ریکاردو که توانسته بود در سه رقابت به عنوان برنده در سکوی قهرمانی باشد، در جدول قهرمانی فصل هم ۷۱ امتیاز بیشتر از سباستین فتل هم تیمی خود جمع آوری کرده بود.

ریکاردو که با رفتن فتل به فراری از این پس راننده لیدر در تیم ردبول خواهد بود، هیچ دلیلی نمی بیند تا نتواند در فصل آینده به عنوان قهرمانی برسد.
ریکاردو گفت: اطمینان دارم که می توانیم به عنوان قهرمانی برسیم. فصلی طولانی را در پیش داریم. اطمینان دارم اگر امکانات کافی و فرصت های مناسب در اختیار داشته باشم، می توانم این کار را انجام بدهم.

وی افزود:در فصلی که گذشته ثابت کردم می توانم برای رده های اول و حتی برای برد رقابت کنم. می توانم خیلی خوب رقابت کنم و فشار را از روی خودم بردارم.

ریکاردو علاوه بر این باور دارد ردبول که بعد از چهار سال قهرمانی امسال این عنوان را به مرسدس هدیه کرده است سال آینده برنامه دارد باری دیگر در رتبه اول جدول قهرمانی باشد.

ریکاردو تاکید کرد: نمی خواهم بگویم عصبانی هستند. اما امسال رده اول را از دست دادند.
اطمینان دارم بیش از هر زمانی الان تشنه بازگشت به رده های اول هستند. همه اعضای تیم برای کسب عنوان قهرمانی دوباره مصمم هستند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.