دنیل ریکاردو راننده تیم ردبول بعد از تست تایرهای جدید کمپانی پیرلی در ابوظبی گفت این تایرها نسبت به تایرهای ۲۰۱۴ کاربردی‌تر هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ریکاردو در حالی ۸۸ دور با این تایرها در یاس مارینا رانندگی کرد که به دلیل آتش سوزی در اتومبیلش، در دو ساعت پایانی تست حضور نداشت.

ریکاردو که برای آخرین بار پشت فرمان اتومبیل ۲۰۱۴ تیم ردبول بود، گفت: همه چیز خوب پیش رفت. به دلیل مشکلی که در اتومبیل پیش آمد، مجبور شدیم تست را در نیمه آن رها کنیم که البته این ناراحت کننده است. خیلی خوب می شد که می توانستیم تا آخر این تست در پیست باشیم. اما خوب به اندازه کافی در این پیست تمرین کردیم.

وی افزود:در تمام طول روز، تایرهای ۲۰۱۵ را با ۲۰۱۴ مقایسه کردیم و عملکرد این دو نوع تایر را با هم سنجیدیم. به نظر من تایرهای ۲۰۱۵ عملکرد و کاربرد بیشتری نسبت به تایرهای این فصل داشتند.
«بعد از یک فصل سخت، اطلاعات خوبی بدست آوردیم. دیگر آزاد هستیم. بی صبرانه منتظر فصل آینده هستم.»

 مرکز تخصصی شبیه سازی تیم ردبول گفت: دنیل صبح دیروز با تمام کردن ۵۹ دور تمام برنامه نویسی ها و قطعات الکترونیکی که برای فصل آینده طراحی شده بود را تست کرد. از طرفی دیگر درباره تایرهای جدید هم اطلاعات خوبی کسب کرد.

وی ادامه داد:تا زمانی که اتومبیل او دچار مشکل شد، همه چیز خیلی خوب پیش می رفت. اتومبیل را دوباره به سمت گاراژ هدایت کردیم، اما تعمیر کردن خسارت وارده به اتومبیل خیلی وقت گیر بود. برای اینکه بفهمیم مشکل دقیقاً از چه چیزی است، مجبور شدیم خیلی زود تست را تمام کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار