ژان اریک ورن راننده اسبق تیم تورو روسو گفت او یکی از اصلی‌ترین کاندیدهای حضور در ردبول به جای سباستین فتل بود. اما شرایط سرنوشت دیگری برایش رقم زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این راننده فرانسوی بعد از سه سالی که همراه با تورو روسو در رقابت ها حضور داشت، اعلام کرد سال آینده راننده این تیم نخواهد بود.

ورن پیش تر از این تعجب کرده بود که با رفتن مارک وبر از ردبول، دنیل ریکاردو جای خالی او را در این تیم پر کرده بود.
چنین شرایطی در این فصل هم گریبان ورن را گرفت و با رفتن فتل از ردبول، هم تیمی کم تجربه او دنی کیات به عنوان جانشین او انتخاب شد.

ورن که پیش بینی می شود سال آینده راننده تست و آزمایش ویلیامز باشد در مصاحبه با کانال  پلاس گفت: اینکه ردبول آماده جداشدن فتل از تیم نبود به ضرر من تمام شد.

وی افزود:آنها خیلی وقت پیش قرارداد فرشتاپن را رسانه ای کرده بود و هیچ منطقی پشت این داستان نبود که کیات با تجربه نصف فصل بتواند جانشین او باشد.
«خیلی ها باور داشتند با رفتن فتل، من به ردبول می روم. من معتقدم این برای ردبول خیلی سخت بود از تصمیمی که ماه ها پیش گرفته است، برگردد.»

ورن در اخر خاطر نشان کرد:تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ردبول هیچ وقت فکر نمی کرد فتل از تیم برود. درباره این تصمیم هم هیچ پیش زمینه ای نداشتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار