کارلوس ساینز جونیور اعلام کرد سال آینده رسماً یکی از رانندگان تیم تورو روسو است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در هفته های اخیر خیلی ها منتظر این بودند که هم تیمی دنی کیات در تورو روسو چه کسی خواهد بود. بسیاری باور داشتند که کالوس ساینز جونیور که در فرمولا رنو ۳٫۵ هم توانسته بود به عنوان قهرمانی برسد در تورو روسو جایی خواهد داشت.

در روزهای گذشته ژان اریک ورن اعلام کرد که دیگر جایی در تورو روسو ندارد. از همین رو احتمال ها برای پیوستن ساینز به تیم قوت گرفت و در نهایت او گفت سال آینده رسماً راننده این تیم است.

او گفت: از اینکه یکی از رانندگان تورو روسو هستم، بسیار خوشحالم. از زمانی که جزئی از رانندگان آکادمی ردبول بودم، یکی از اهدافم همین بود. از اینکه من را باور داشتند از ردبول بسیار متشکرم.

وی افزود:امسال در سری فرمولا رنو سال خیلی خوبی را پشت سر گذاشتم. الان هم با حضور داشتن در فرمول یک، یک پله پیشرفت کردم.
با تورو روسو سال گذشته یک تست یک روزه داشتم و اتمسفر خیلی خوب بود. در چند ماهی هم که پیش رو داریم تلاش می کنیم برای حضور داشتن در رقابت ها بیشتر آماده شویم.

فرانس توست مدیر تیم تورو روسو هم در اینباره گفت: با پیوستن کارلوس ساینز به تورو روسو ما کاری کردیم که تمامی رانندگانی که در برنامه آکادمی رانندگی ردبول حضور داشتند، به فرمول یک بیایند. از همین رو، به نوعی آینده تورو روسو هم تأمین شد.

توست ادامه داد:او امسال در فصل ۲۰۱۴ فرمولا رنو به عنوان قهرمانی دست یافت که این قدم بسیار مهمی بود. همیشه او را در رقابت های کوچک و بزرگ تماشا کردم و همیشه در حال پیشرفت بود.
«تست کارلوس با SRT8 را در سیلورستون بیاد می آورم. آنجا بسیار موفق بود و با سرعتی که داشت مهندسین تیم را متعجب کرده بود.»

تورو روسو سال آینده با فرشتاپن ۱۷ ساله و ساینز ۲۰ ساله در فرمول یک حضور دارد و این جوان ترین تیم تاریخ رقابت های فرمول یک خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار