براندون راجرز‌ سرمربی باشگاه لیورپول‌ گفت: هیچ اشتباهی متوجه بازیکنان تیم من نیست و آنها از لحاظ روحی نیاز به ریکاوری دارند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ،‌شیاطین سرخ میزبان تیم سرخ پوش لیورپول بودند،‌ در نهایت شاگردان لویس فن خال موفق شدند با سه گل رونی،‌ماتا و فن پرسی از سد لیورپول بگذرند.
 
 براندون راجرز سرمربی باشگاه لیورپول‌ که این روزها به دلیل جایگاه نه چندان مطلوب در رقابت های لیگ برتر جزیره حذف از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مورد انتقادات زیادی قرار دارد، و این هفته نیز باخت دیگری برابر شیاطین سرخ تجربه کرد .
 
 بازیکنان به سختی کار می‌کنند و در این راه از هیچ کاری فرو گذار نیستند تا تلاششان به ثمر نشیند ،‌این مسئله در نیمکت ذخیره ها نیز جریان دارد و حتی به بیرون از آن هم رسوخ پیدا کرده و تبدیل به یک مسئله بزرگ برای ما تبدیل شده است که چرا تیم‌ ما نتیجه نمی‌گیرد.
 
 در این جا هم صراحتا اعلام می‌کنم هیچ اشتباهی متوجه تعهد و مسئولیت بازیکنان من نیست چرا که آنها با جان و دل بازی می‌کنند و با تمام وجود سعی می‌کنند آنچه از توانشان و عهده شان بر می‌آید به معرض نمایش بگذارند. البته این نکته را نباید از یاد برد که این تیم به یک ریکاوری روحی نیازمند است و باید از این لحاظ به یک ثبات رسد.
 
 گفتنی است: براندون راجرز، سیمون مینیوله دروازه بان اصلی این تیم را در دروازه قرار ندارد و اعلام کرد وی برای یک مدت طولانی مدت در زمین بازی حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، هیچ ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار