سرمربی باشگاه لیورپول از هواداران تیمش طب صبر و شکیبایی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، براندون‌ راجرز‌ سرمربی باشگاه لیورپول‌ که این روزها به دلیل عملکرد نه چندان مطلوب تیمش‌ در مورد جبهه‌ لیگ پریمر‌ انگلیس و لیگ قهرمانان مورد انتقادات زیادی قرار دارد امشب باید به مصاف بازل برود و خانه میزبان این تیم باشد اما در این میان راجرز‌ از تیمش و همچنین‌ هواداران خواسته صبر پیشه کننده و عصبی رفتار نکنند تا بازیکنانش بتوانند خط دروازه چنانچه از قبل گفته بود پیدا کنند.
 
وی در این خصوص گفت: ما نمی‌خواهیم در دقیقه اول،‌ بازی را ببریم بلکه نکته کلیدی در بازی‌های اروپایی تکنیکی است که ما ارائه می‌دهیم پس ما نیاز داریم که صبور باشیم. ما 90 دقیقه زمان داریم که بازی ببریم و باید از تکنیکی‌ که داریم نهایت استفاده را ببریم، بنابر این باید صبر و شکیبایی داشته باشیم و آن را نشان دهیم و اگر می‌خواهیم در کورس قهرمانی و رقابت‌های لیگ قهرمانان باقی بمانیم باید بر روی آن تمرکز کنیم من فکر می‌کنم ماشین زیادی خواهیم داشت. بدون شک هیچ کدام از بازیکنان ما بی مسئولیت نیستند و تعهدشان به تیم را از دست نمی‌دهند ما یاد گرفتیم به مسابقات می‌رویم تا بتوانیم بهترین جایگاه را کسب کنیم و از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم خیلی بهتر از زمانی که در دور رفت بازی را واگذار کردیم. اگر بازیکنان صبر پیشه کنند و هواداران هم با صبوری و شکیبایی ما را حمایت کنند بدون شک به نتیجه دلخواه و آنچه که در نظر ماست خواهیم رسید.
 
وی در خصوص استیون جرارد و حضورش در این بازی گفت: در این شرایط استیون جرارد در این مرحله از دوران حرفه‌ای او ما نباید تنها به صورت انحصاری به او متکی باشیم و این مسئله چیزی در خصوص عملکرد تیمها می‌باشد. ما به بازیکنان دیگر نیاز داریم تا قدم‌های قابل توجهی برای تیم ما بردارند و مسئولیت پذیر باشند به نوعی که همه تکالیف و وظایف بر روی شانه استیون جرارد نباشد. برای نتیجه گرفتن در بازی امشب تیم ما به خوبی ظاهر شوند و عملکرد قابل قبولی هم داشته باشند این مسابقه تاریخ بسیار بلند و بزرگی در باشگاه لیورپول دارد و بازی المپیاکو نیزدر بخشی از آن قرار داشته است. این فرصتی برای بازیکنان تیم من است که بتوانند از گروهشان صعود کنند و من این اطمینان را می‌دهم که در صورت وقوع این اتفاق نام آنها و این بازی تا سال در اذهان عمومی باقی خواهد ماند. من باور دارم که شاگردانم می‌توانم پتانسیل آن را دارند که به مرحله بعد صعود کنند چرا که این مسئله اساسی ماست و به آن دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
برچسب ها: هواداران ، تیم ، شکیبایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار