استیو نیکول بازیکن اسطوره ای باشگاه لیورپول معتقد است، سرمربی فعلی سرخ پوشان در معرض اخراج قراردارد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ استیو نیکول بازیکن اسطوره ای باشگاه لیورپول که بالغ بر 300 بازی برای لیورپولی ها از سال 1981 تا 1994 بازی کرده است و 10 افتخار بزرگ را با لیورپول که شامل 5 قهرمانی در لیگ برتر جزیره و سه جام حذفی و قهرمانی لیگ اروپا است، معتقد است که تیم سابق و زمان حرفه ای بازیگرانش، این روزها وضعیت خوبی ندارد و براندون راجرز به دنبال جایگاه نامطلوب در لیگ جزیره و حذف از لیگ قهرمانان اروپا با تساوی برابر بازل در خطر اخراج قرار دارد.
 
وی در این خصوص گفت: اگر اوضاع و احوال لیورپول تغییر نکند، به ناچار براندون راجرز باید بهایش را بپردازد و من فکر نمی کنم براندون راجرز اختیار دیگری داشته باشد.
 
اما من بر این باور هستم که لیورپول هنوز در میانه راه هم نیست، چرا که ما هنوز به نصف فصل هم نرسیده ایم، قضاوت هم اکنون اندکی زود است، چرا که با این وجود حدس می زنم اکثر مردم فکر می کنند لیورپول به جمع 4 تیم برتر نخواهد پیوست.
 
اما در این مقطع زمان مهمترین چیز این است که چرا تیم ما تا این حد عملکرد بد و نامطلوبی دارد.
 
لیورپول در لیگ قهرمانان واقعا عملکرد بسیار ضعیفی داشت که تا حد زیادی پایین تر از حد و اندازه های لیگ قهرمانان بود، باعث شد ما از این بخش خارج و راهی لیگ اروپا شویم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نیکول ، راجرز ، لیورپول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار