در شرایطی که رحیم استرلینگ، بازیکن جوان انگلیسی باشگاه لیورپول علاقه‌ای به تمدید قرارداد با باشگاهش ندارد، باشگاه رئال مادرید به دنبال جذب اوست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، باشگاه لیورپول را مبنی بر تمدید قرارداد 5 ساله با رحیم استرلینگ در میان گذاشته است، اما این در حالی است که مهاجم اصالتاً جامائیکایی و ملی‌پوش انگلیس علاقه‌ای به تمدید قرارداد با تیم نه چندان آماده این روزهای لیگ جزیره ندارد.
 
از سوی دیگر مهاجم جوان و 21 ساله لیورپولی‌ها که به دنبال تجارب بیشتر در لیگ قهرمانان اروپاست در این تیم برای دستیابی به این مسئله با چالش بزرگی مواجه شده است که می‌توان به توقف این تیم در رقابت‌های این هفته لیگ قهرمانان برابر بازل سویی و چالش سختی که با تیم‌های مدعی انگلیسی برای حضور در میان 4 تیم برتر دارد، اشاره کرد.
 
از سوی دیگر استرلینگ هم‌اکنون از لیورپول هفته‌ای 70 هزار پوند پول دریافت می‌کند که گویا این مبلغ پاسخگوی مطالبات او نیست و او خواهان مبلغ بیشتری است.
 
در این میان باشگاه اسپانیایی رئال مادرید نیز دست به کار شده است و قصد دارد مهاجم انگلیسی را که گویا چندان هم به حضور در جمع توپ‌چی‌ها بی‌میل نیست را جذب کند.
 
گفتنی است، استرلینگ سال 2017 قراردادش با لیورپولی‌ها به اتمام می‌رسد و در 20 حضورش با این تیم موفق شده است تنها 3 گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار