مرد شماره 2 تنیس جهان از اینکه تیم فوتبال بازل سوئیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کرده است ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، دیدار تیمهای بازل سوئیس و لیورپول انگلیس از سوی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد به تساوی یک بر یک رسیدند و همین موضوع موجب حذف لیورپول و صعود بازل به مرحله بعد لیگ قهرمانان شد.

راجر فدرر تنیسور سوئیسی همیشه به بازی فوتبال هم علاقه داشته و سابقه دیدارهای دوستانه با برخی بازیکنان سرشناس فوتبال و گرفتن پیراهن آنان را هم دارد.

مرد شماره 2 تنیس جهان از راهیابی تیم فوتبال بازی به مرحله بعد چیمپیونزلیگ ابراز خوشحالی کرده و پیغام تبریکی بر روی صحفه توییتر خود گذاشت.

فدرر برای تمامی بازیکنان تیم بازی آرزوی موفقیت کرده و آرزو کرد آنان را در نیمه نهایی چیمپیونزلیگ ببیند.

*سمپراس: فدرر می‌تواند باز هم مرد شماره یک تنیس شود

پیت سمپراس و راجر فدر زمانی در لیگ بین‌المللی تنیس  IPTLبا یکدیگر هم تیمی بودند و در مجموع به 31 عنوان قهرمانی گراند اسلم دست یافتند.

سمپراس که علاوه بر 14 عنوان قهرمانی انفرادی در تیم دونفره همراه با فدرر 588 هفته را در صدر رنکینگ جهانی قرار داشت.

او معتقد است فدرر فاصله بسیار اندکی تا بازگشت به عنوان اولی جهانی داشته و او بطور حتم خیلی زود دو مرتبه مرد شماره یک تنیس جهان لقب می‌گیرد.

سمپراس گفت: در مورد راجر فقط موضوع سلامتی مطرح است و در صورت آمادگی جسمانی کامل بار دیگر در بالاترین سطح ورزشی قرار خواهد گرفت.

در مقایسه با نواک جوکوئیچ و یا رافائل نادال او 5 یا 6 سال مسن تر است و اگر برای رقابت با آنان دچار مشکل شود این موضوع طبیعی خواهد بود.

سمپراس 43 ساله افزود: فدرر سال بسیار خوبی ر ا پشت‌سر گذاشت و می‌دانم تصاحب مجدد عنوان مرد شماره یک تنیس جهان، بزرگترین هدف او در زندگی است.

فدرر در 33 سالگی بسیار قدرتمند و آماده ظاهر شده، من هیچ کندی در  ریتم بازی او ندیده‌ام.

فدرر نماینده شایسته‌ای برای ورزش است و هنوز برای در اوج بودن فرصت دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فدرر ، مرد تنیس ، شماره 2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار