تونی پوپویچ‌ سرمربی تیم وسترن سیدنی نسبت به داوری در اولین دیدارش در جام باشگاه‌های جهان به شدت اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال وسترن‌ سیدنی در اولین دیدارش در جام باشگاه‌های جهان به مصاف نماینده‌ی مکزیک‌ رفت و بازی را با نتیجه 3 بر یک واگذار کرد.
 
تونی پوپویچ‌ سرمربی این تیم نسبت به داوری این دیدار به شدت اعتراض کرد و معتقد بود نباید در چنین هوای بارانی بازی برگزار می‌شد .
 
وی در این خصوص گفت: من واقعا نا امید هستم در چنین تورنمنتی شما از داوران انتظار بهترین قضاوت‌ها را دارید وی متاسفانه داوران بی تجربه و تازه کار را برای قضاوت در چنین رقابت‌‌هایی انتخاب کرده‌اند.
 
 اولین کارت زردی که داور به بازیکن ما نشان داد اشتباه بود و نام‌ بازیکن دیگری را روی کارت نوشت به ما گفتند این اتفاق یک اشتباه بود. این اتفاقات غیر قابل توضیح است. ما قصد داشتیم داوران را نسبت به اشتباهاتشان واقف کنیم، اما به نظر می‌رسد که دوست ندارند خود را اصلاح کنند.
 
وی در ادامه افزود: بازی با اخراج بازیکن ما تغییر کرد و بعد از دومین اخراج پیروزی برایمان غیر ممکن شد.
درست است که نمی‌توان جلوی باران را گرفت اما وقتی بارش باران باعث بدشدن وضعیت زمین می شود باید بازی را قطع کرد.

شرایط زمین واقعاً نامناسب بود. اگر توپ در زمین به خوبی حرکت نکند تیم نمی‌تواند بازی خوبی ارائه دهد. متاسفانه در چنین تورنمنتی در این سطح نباید چنین اتفاقاتی رخ می‌داد. خاطره‌ی این بازی همیشه در ذهن ما خواهد ماند.

ما باید در حال حاضر خود را برای بازی مقابل رئال مادرید آماده کنیم که این هم ناامید کننده است. امیدوارم شاهد چنین اتفاقاتی در بازی‌های آینده نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اعتراض ، شدید ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار