فرنگی کار وزن 71 کیلو گرم کشورمان معتقد است علت اصلی شکستش در فینال لیگ جهانی کشتی فرنگی مقابل حریف نامدار روس فقط کم تجربگی بوده است.

رامین طاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی برای تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک کشتی گرفتم که به غیر از کشتی فینال مقابل چنگیر لابازانوف روس در سایر رقابت ها عملکرد مطلوبی داشتم.
 
وی با اشاره به این که تازه از رده سنی جوانان وارد بزرگسالان شده است گفت:من سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان در رده سنی جوانان کشتی گرفتم و تجربه چندانی در رده سنی بزرگسالان ندارم به همین منظور اعتقاد دارم در فینال مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی لازبازانوف روس از تجربه اش برای شکست من استفاده کرد به هر حال وی در مسابقات جهانی ازبکستان صاحب مدال طلا شده بود و به خوبی توانست کشتی را اداره کند و در نهایت نیز پیروز میدان شد.
 
طاهری درباره قهرمانی تیم جراحی اندیمشک در مسابقات لیگ جهانی نیز اظهار کرد:واقعاً عوامل زیادی از جمله همدلی همه اعضای تیم،تلاش بی وقفه مربیان و کشتی گیران و در نهایت حمایت همه جانبه تماشاگران خونگرم خوزستانی باعث شد تیم ما قهرمان شود،به هر حال سطح این مسابقات بالا بود و اگر مجموع این اتفاقات در کنار هم نبود ما نمی توانستیم روی نخست قرار بگیریم.
 
وی افزود:از اعتمادی که کادر فنی تیم نسبت به من داشت تشکر می کنم،در هر صورت این تورنمنت فرصت بسیار خوبی بود تا کمی با تجربه تر شوم و با توجه به کسب سهمیه جام تختی در این مسابقات نیز می توانم با رویارویی مقابل کشتی گیران بزرگسال خود را برای رقابت های انتخابی تیم ملی آماده کنم.
 
طاهری درباره این که چه برنامه ای برای آینده دارد گفت:همانطور که گفتم پس از حضور در جام تختی با همه انرژی تمرین می کنم تا در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی با شکست سایر مدعیان این وزن صاحب دوینده تیم ملی شوم و در نهایت نیز در مسابقات جهانی 2015 عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارم.


انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، لیگ جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار