فرنگی کار وزن 66 کیلو گرم کشورمان معتقد است که اگر در مسابقات جهانی ملی پوش شود به طور حتم به مدال خواهد رسید.

مهدی زیدوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی که به اعتقاد همه کارشناسان و حاضرین در سطح بسیار بالایی برگزار شد کشتی های بسیار خوبی گرفتم و در دیدار نهایی نیز توانستم کورماگمدوف عنوان دار جهان و المپیک از روسیه راشکست دهم.
 
وی تصریح کرد:در حال حاضر با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشتم آنقدر توانایی دارم که اگر همین الان مسابقات جهانی برگزار شود به یک مدال خوشرنگ خواهم رسید،البته با همه توان تلاش می کنم تا این شرایط را حفظ کنم و پس از رسیدن به دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی 2015 ضمن کسب سهمیه المپیک به یکی از سکوی های قهرمانی برسم.
 
زیدوند با اشاره به مسابقان انتخابی تیم ملی در سال گذشته عنوان کرد:در مسابقات انتخابی تیم ملی که سال گذشته برگزار شد علی رغم آمادگی مطلوبی که داشتم از ناحیه فک به صورت جدی دچار آسیب دیدگی شدم و شانس ملی پوش و کسب نحستین مدال جهانی ام را از دست دادم که امسال امیدوارم دچار یک چنین بد شانسی هایی نشوم.
 
وی با بیان این که نگاهی المپیکی دارد گفت:من فقط به دنبال رسیدن به دوبنده تیم ملی و کسب مدال در مسابقات جهانی نیستم ،هدف اصلی ام حضور در بازی های المپیک 2016 و درخشش در این میدان بزرگ است بر همین اساس هم هیچگاه دست از تلاش و کوشش بر نخواهم برداشت.
 
دارنده مدال نقره آسیا در خاتمه خاطرنشان کرد:با توجه به حضور تیم های قدرتمندی چون روسیه و ترکیه برخی ها گمان می کردند هیچ یک از تیم های داخلی نتوانند در نخستین دوره لیگ جهانی کشتی فرنگی به مقام قهرمانی برسند که خوشبختانه با تلاش بچه ها،داریت کادر فنی و حمایت های تأثیر گذار تماشاگران، تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک توانست روی سکوی نخست قرار گیرد که این موفقیت را به همه علاقه مندان به کشتی به خصوص مردم خونگرم و دوست داشتنی استان خوزستان تبریک می گویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، لیگ جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار