دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2011 استانبول در وزن 66 کیلو گرم گفت:از این پس در تمامی مسابقات رسمی فقط در وزن 75 کیلو گرم به میدان خواهم رفت.

سعید عبدولی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:پس از تغییر اوزان از سوی اتحادیه جهانی به یک وزن بالاتر آمدم اما از آنجایی که وزن 71 کیلو گرم در المپیک وجود نخواهد داشت برای آنکه شرایط بدنی ام در وزن 75 کیلو گرم جا بی افتد و خود را میان مدعیان این وزن مطرح کنم تصمیم به تغییر دوباره وزن گرفتم.
 
وی تصریح کرد: از این پس چه در مسابقات داخلی و چه بین المللی در وزن 75 کیلو گرم کشتی خواهم گرفت و در مسابقات جهانی 2015 نیز در همین وزن به میدان خواهم رفت.
 
دارنده دو مدال طلا و برنز بازی های آسیایی در خصوص نخستین دوره لیگ جهانی کشتی فرنگی اظهار داشت:اصلاً فکر نمی کردم لیگ جهانی در چنین سطحی برگزار شود،حضور بسیاری از کشتی گیران عنوان دار جهان و المپیک مسابقات را حساس و دیدنی کرده بود که به لطف خدا و حمایت های تماشاگران اندیمشکی و آبادنی تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک توانست به مقام قهرمانی برسد.
 
وی در ادامه با اشاره به کشتی اندیمشک و استعدادهای فراوان در این شهر عنوان کرد:باور کنید اگر بگویم اندیمشک خودش به تنهایی یک تیم ملی است غلو نکرده ام،این شهرستان کوچک با امکانات کمی دارد سرشار از استعداد در کشتی فرنگی است که اگر مسئولین نگاه ویژه ای به ورزش کشتی در اندیمشک داشته باشند مطمئن باشید در همه رده های سنی فرنگی کاران بسیاری را به تیم ملی تحویل خواهد داد.
 
عبدولی در خاتمه گفت:از همه مردم اندیمشک و کشورم تشکر می کنم،من زندگی ورزش ام را مدیون آنها هستم و به خاطر شادکردن دل آنها روی تشک مسابقات از هیچ کوششی دریغ نمی کنم،امیدوارم در آینده نیز بتوانم با کسب مدال های رنگارنگ برای ایران عزیز افتخار آفرین باشم.

انتهای پیام/
برچسب ها: عبدولی ، کشتی ، اندیمشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار