مهم ترین عناوین خبری گروه "بین‌الملل" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: گزارشی جامع از تاثیر مستقیم و غیرمستقیم تروریسم در 162 کشور جهان/ چگونه آمریکا کلید افزایش فعالیت‌های تروریستی در جهان را زد؟+ آمار قربانیان، حمله هکرهای ایرانی به شرکت "شلدون آدلسون" میلیاردر صهیونیست، وعده چند کشور به آژانس / بودجه نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران را کدام کشورها می‌پردازند؟ و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "بین‌الملل" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:

گزارشی جامع از تاثیر مستقیم و غیرمستقیم تروریسم در 162 کشور جهان/ چگونه آمریکا کلید افزایش فعالیت‌های تروریستی در جهان را زد؟+ آمار قربانیان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/20/2807033_416.png
اخیرا مطالعه دقیق و جامعی در مورد تاثیر مستقیم و غیر مستقیم تروریسم در 162 کشور جهان براساس آمار كشته‌شدگان ، آسیب‌ها ، خسارت به دارایی و اثرات روانی فعالیت‌های تروریستی در این جوامع ، انجام شده است. این مطالعه نزدیك به 99.6 درصد از جمعیت جهان را پوشش داده است.

حمله هکرهای ایرانی به شرکت "شلدون آدلسون" میلیاردر صهیونیست
بلومبرگ در خبری مدعی شد: هکرهای ایرانی شرکت "شلدون آدلسون" میلیاردر صهیونیست و از حامیان اصلی نتانیاهو را هدف قرار دادند.

وعده چند کشور به آژانس / بودجه نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران را کدام کشورها می‌پردازند؟

شماری از کشورهای جهان روز پنجشنبه وعده دادند که برای ادامه نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی بر فعالیت‌های اتمی ایران پنج میلیون و 700 هزار دلار بپردازند.

یک میلیارد دلار جریمه برای نقض تحریم‌ها علیه ایران
بانک آلمانی کامرز بانک، دومین بانک بزرگ آلمان، با مقام های آمریکایی بر سر پرداخت یک میلیارد دلار جریمه برای نقض تحریم های ایران وسودان و دیگر تخلفات به توافق رسیده است.

انتشار گزارش شکنجه سیا چیزی را حل نمی‎کند/ شکنجه‌های سیا لکه ننگی دائم بر کارنامه حقوق بشر آمریکا
نشنال اینترست گزارش داد چه اعتقاد داشته باشیم شکنجه‌های سیا لکه ننگی دائم بر کارنامه حقوق بشر آمریکاست یا برنامه ای برای حفظ جان(!) آمریکایی ها ،‌یک مسئله به قوت خود باقیست: با وجود انتشار این گزارش هنوز هم چیزی تغییر نکرده است و شاید در آینده نیز تغییر نکند.

لاوروف: دور جديد گفتگوها را برای برقراری صلح در شرق اوکراين باید سریعتر برگزار شود
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه دور جديد گفتگوها را برای برقراری صلح در شرق اوکراين خواستار شد.

فرمانده عملیات بابل: طرح امنیتی وضع‌شده برای اربعین تاکنون موفقیت‌آمیز بوده‌است
فرماندهی عملیات بابل امروز جمعه از موفقیت طرح امنیتی وضع شده برای زیارت اربعین حسینی خبر داد.

هلاکت 30 تروریست داعش در "سامرا" و "الرمادی" عراق

ارتش عراق در عملیات جداگانه خود در استان‌های صلاح‌الدین و الانبار دستکم 30 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش را به هلاکت رساند.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، خبرنگاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار