سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبیک بیان کرد: با توجه به جمع آوری صداقات توسط کمیته امداد، صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) طی شش ماهه نخست سال 93 در شهرستان آبیک بالغ بر 2 میلیارد ریال بوده که این رقم به نسبت 915 میلیون ریال در مدت مشابه سال گذشته رشد 128 درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛محسنی ادامه داد: در طرح همیان مولا که در راستای گسترش فرهنگ انفاق و احسان بین مردم و کمک به خانواده های نیازمند و محرومیت زدایی صورت می گیرد نیز 182 میلیون ریال در این شهرستان جمع آوری شده که به نسبت 110 میلیون ریال مدت مشابه سال گذشته رشد 65 درصدی داشته است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبیک افزود: طی شش ماهه نخست سال 93 به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد 29 درصدی در جمع آوری مجموع صدقات داشته ایم، در همین مدت در طرح برکت 62 میلیون ریال و در طرح احسان زائر با رشد 86 درصدی بیش از 675 میلیون ریال کمک مردمی داشته ایم.

وی تصریح کرد: طی شش ماهه نخست سال 93 مبلغ 2 میلیارد و 808 میلیون ریال کمک به مسکن نیازمندان اختصاص یافته است که به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد 266 درصدی دارد.

محسنی با اشاره به پرداخت زکات فطره و کفاره توضیح داد: طی شش ماهه نخست سال 93 مبلغ 2 میلیارد و 694 میلیون ریال کفاره غیرعمد جمع آوری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 89 درصدی را داشته است، همچنین زکات فطریه عام نیز با رقم 12 میلیارد و 565 میلیون و ریال از رشد 58 درصدی به نسبت مدت مشابه سال گذشته برخوردار است.

وی یادآورشد: طی شش ماهه نخست سال 93 رشد 109 درصدی زکات فطریه سهم سادات با مبلغ 942 میلیون ریال و رشد 14 درصدی نذر قربانی با مبلغ یک میلیارد و 277 میلیون ریال را داشته ایم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: رشد ، پرداخت ، صدقه ، آبیک ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.