خسوس ناواس بازیکن باشگاه منچستر سیتی معتقد است که تیمش در چالش قهرمانی لیگ قهرمانان حضور یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: تیم منچستر سیتی امشب در شرایطی به مصاف تیم آ ث رم در خانه این تیم می‌رود که وضعیت این گروه (E) مانند یک کلاف پیچده است و به غیر از بایرن مونیخ تمام تیم‌های حاضر در این گروه 5 امتیازی هستند و شانس صعود دارند.

اما سیتی که در هفته پنجم این رقابت‌ها توانسته بایرن مونیخ را با نتیجه 3 بر 2 با درخشش آگوئرا از میان بردارد، از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است و مصرانه بر این باور است که می‌تواند از گروهش صعود کند.

تا جائیکه بازیکن اسپانیای این تیم خسوس ناواس بر این باور است که تیمش نه تنها صعود نمی‌کند بلکه می‌تواند در چالش برای قهرمانی لیگ نیز قرار گیرد.

وی در این  خصوص گفت: اگر بتوانیم در برابر باشگاه ایتالیای رم نتیجه مطلوبی را کسب کنیم، آن‌گاه می‌توانیم بگویم سکوی پرش خواهیم داشت که در اروپا لیگ نیز به موفقیت دست یابیم.

تیم ما در این فصل به اندازه کافی خوب است که بتواند جام نقره‌‌ای را از آن خود کند، اما در این مقطغ زمانی بهتر است مه تمام تمرکزمان بر روی بازی با باشگاه رم باشد.

امید دارم به نتیجه‌ای که می‌خواهیم دست یابیم و پس از آن به مسابقات بعدی و باقی مانده لیگ  قهرمانان که پس از آن پیش رو خواهیم داشت نگاه کنیم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار