اكيپ های راهداری زمستانی در محورهای استان آمادگی كامل دارد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ مدير راهداری گيلان با تشريح فعاليت های راهداری در فصل زمستان گفت : با توجه به شروع بارش های زود هنگام در استان ، 39 اكيپ ثابت و سيار راهداری با 381 نفر نيروی راهدار و با استفاده از 250 دستگاه خودروی سبک و سنگين در 25 راهدارخانه ثابت و سيار مستقر شدند.

ايرانپرست افزود : تمهيدات لازم برای راهداری زمستانی در راه های حوزه استحفاظی گيلان انجام شده است و پايگاه‌های راهداری و راهدارخانه‌ها در طول راه‌های استان در حد امكانات موجود تجهيز شده‌اند تا در فصل زمستان به مسافران جاده‌ای خدمات و سرويس دهی مناسب ارائه شود.

وی تصريح كرد: برای اجرای هرچه بهتر عمليات زمستانی ، ذخيره سازی نمک و ماسه ، تأمين سوخت ، تعمير و تجهيز ماشين آلات راهداری زمستانی ، تأمين و آموزش نيروی انسانی را در دستور كار قرار داده ايم.

مدير راهداری گيلان گفت : همچنين تجهيز راهدارخانه ها و سيستم هاي ارتباطی آنها، فعال کردن گشت های راهداری و تهيه لباس فرم برای تمامی اكيپ ها و نصب GPS برروی ماشين آلات از ديگر تمهيدات اين اداره كل است.

وی با بيان اينكه بيش از 97 كيلومتر از راه های استان گيلان در نقاط برفگير قرار دارد گفت : محورهای اصلی ، فرعی و روستايی خصوصا مناطق كوهستانی و صعب العبور تحت پوشش عوامل راهداری قرار دارند و در مناطق كوهستانی برف‌گير و دارای بارش بيشتر، امكانات و عوامل راهداری بيشتری مستقر خواهند شد.


انتهای پیام


برچسب ها: گیلان ، اکیپ ، راهداری ، زمستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.