سخنگوی‌ باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت سیاسی مدیر عامل این تیم گفت: اتفاق جدیدی برای وضعیت سیاسی رخ نداده است و مسئول حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع است.

مهدی خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نوع اتهام انتسابی سیاسی مشخص نشده است اما ما این مسئله را رسانه‌ای نخواهیم کرد همچنین دادستان انقلاب قرار بازداشت موقتی سیاسی را تائید کرده است.
 
خواجه‌وند در ادامه بیان کرد: به هر حال امیدواریم مشکل سیاسی طی چند روز آینده برطرف شود و کارهای باشگاه به منوال قبل بازگردد.
 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت مدیر عاملی این باشگاه گفت: ما در شرایط خاصی قرار داریم و سیاسی تا الان مسائل مالی باشگاه را تامین می‌کرد بر این اساس منتقمی مدیریت تیم را تا آزادی سیاسی بر عهده خواهد داشت.
 
 وی در ادامه بیان کرد: همچنین اعضا هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص مدیر عامل تیم تصمیم می‌گیرند به هر حال ما بازداشت سیاسی را موقتی می‌دانیم و امیدواریم تا چند روز آینده مشکل باز داشت سیاسی برطرف شود.
 
 سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره خطر کسر شش امتیاز از باشگاه پرسپولیس به خاطر شکایت هاشمیان گفت: این موضوع صحت ندارد. شخصیت هاشمیان به گونه ای نیست که بخواهد حکمی دال بر محکومیت پرسپولیس بگیرد.
 
وی در ادامه بیان کرد: هاشمیان به کمیته انضباطی مراجعه کرده است و حکم مطالباتش از باشگاه را از کمیته انضباطی گرفته است. به هر حال حکمی بر پرداخت وجوه به هاشمیان علیه باشگاه پرسپولیس صادر شده است که ما باید آن را پرداخت کنیم.
 
وی درباره بحث اخراج درخشان بعد از بازی با فولاد خوزستان گفت: این موضوع صحت ندارد و هیات مدیره اولتیاتومی‌ به درخشان  نداده است.
 
وی در پایان درباره وضعیت نقل وانتقالات‌ خاطرنشان کرد: تا موقعی که جذب بازیکن قطعی نشود آن را رسانه‌ای نمی‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازداشت ، تیم ، هاشمیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار