خواجه‌وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صحبتی در مورد جذب قوچان‌نژاد در باشگاه مطرح نشده است/ با دو بازیکن برزیلی به توافقات اولیه رسیدیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه جذب رضا قوچان‌نژاد گفت: درخشان تا الان درخواستی مبنی بر جذب این بازیکن مطرح نکرده است.

مهدی خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال هیچ صحبتی در خصوص جذب رضا قوچان‌نژاد در باشگاه مطرح نشده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره شایعه مذاکره با آتشکده و تیموریان بیان کرد: این موضوع هم کذب محض است ما تا الان به جز خالقی‌فر با بازیکن دیگری به طور رسمی مذاکره نکرده‌ایم همچنین درخشان هنوز لیستش را به طور کامل به باشگاه نداده است.

وی درباره پیشنهاد استیلی نسبت به معاوضه خالقی‌فر با خانزاده تصریح کرد: به هر حال باشگاه راه‌آهن پیشنهادش را ارائه کرده است و مسئولان باشگاه دراین خصوص تصمیم می‌گیرند همچنین حفظ خانزاده سیاست باشگاه پرسپولیس است چرا که این بازیکن جزو بهترین‌های تیم است.

خواجه‌وند درباره جذب بازیکنان خارجی بیان کرد: با دو بازیکن برزیلی به نام‌های فرانسیسکو و رودریگو به توافقات اولیه رسیدیم و با آنها بعد از دادن تست پزشکی قرارداد می‌بندیم، بازیکن سوئدی هم هنوز به ایران نیامده است.

وی درباره اینکه کریم باقری پیشنهاد خادم نسبت به عضویت در هیأت مدیره را نپذیرفته،‌ بیان کرد: من در جریان این موضوع نیستم مجمع در مورد اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم می‌گیرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه پاداش دربی به بازیکنان داده شد یا نه، تصریح کرد: پاداش‌ها دست خوردبین است و من اطلاعی ندارم که خوردبین پاداش‌ها را بین بازیکنان تقسیم کرده یا نکرده است.

خواجه‌وند در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال درخشان لیست بازیکنان مدنظرش را به صورت کامل به باشگاه نداده است تا ما تصمیم لازم را بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار