خواجه‌وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تأییدیه صلاحیت اعضای هیات مدیره با مجمع باشگاه است/ هیچ یک از اعضای هیات مدیره حقوق دریافت نمی‌کنند

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص گفته‌های دهقان نماینده حقوقی دایی گفت: صلاحیت و مشروعیت اعضای هیات مدیره با مجمع باشگاه پرسپولیس است وشرکت‌ها این کار را انجام نمی‌دهند.

مهدی خواجه‌وند درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: احراز صلاحیت اعضای هیات مدیره پرسپولیس توسط مجمع باشگاه صورت می‌گیرد و بعد از آن در روزنامه رسمی کشور به ثبت می‌رسد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: ما در حال انجام کارهای مربوط به ثبت صلاحیت اعضای هیات مدیره در روزنامه رسمی کشور هستیم تا مشکلی برایمان پیش نیاید.

وی درباره بحث دریافت حقوق از باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ یک از اعضای هیات مدیره حقوقی دریافت نمی‌کند و من هم از این امر مستثتا نیستم.

خواجه‌وند درباره زمان تشکیل جلسه کمیته انضباطی بیان کرد: به احتمال زیاد جلسه کمیته انضباطی امروز برگزار و چند پرونده در این جلسه بررسی می‌شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره شایعه اولتیماتوم به درخشان تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و باشگاه اولتیماتومی به درخشان نداده است، این مربی با حمایت هیات مدیره به کارش در پرسپولیس ادامه می‌دهد.

وی درباره کلاهبرداری 90 میلیونی از شرکت پیشکسوتان پرسپولیس عنوان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم و اعضای این شرکت باید در این مورد صحبت کنند.

خواجه‌وند درباره اینکه گفته است شانس پرسپولیس در پرونده ژوزه پایین است،‌ تصریح کرد: من هیچ وقت این حرف را نزده‌ام فقط بیان کردم که ما هم همانند ژوزه دفاعیاتمان را به فیفا دادیم و قرار است فیفا حکم نهایی را تصریح کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال سازمان لیگ تصمیم گرفته که بازی دربی در روز دوم آذر برگزار می‌شود و ما هم تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: درخشان ، پرونده ، صلاحیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار