خواجه وند: درخشان پیگیر ادعای فولادی‌ها خواهد بود/ بازیکنان پرسپولیس هیچ وقت پاداش را پس نمی‌دهند

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص ادعای مسئولان فولاد نسبت به مذاکره درخشان با یکی از بازیکنانشان گفت: درخشان این موضوع را تکذیب کرده است.

مهدی خواجه وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: درخشان نسبت به ادعای فولادی‌ها که بیان کردند که وی با وکیل مدافعانشان مذاکرده کرده،‌ ناراحت است، و این موضوع را تکذیب کرد.

خواجه وند در ادامه بیان کرد: درخشان بیان کرده این ادعای فولادی‌ها را پیگیری خواهد کرد. همچنین روحیات درخشان به صورتی است که غیرقانونی اقدامی انجام نمی‌دهد، وی از طرح این موضوع توسط فولادی‌ها ناراحت است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص بازپس فرستادن پاداش سیاسی توسط بازیکنان گفت: این موضوع شایعه و غیر واقعی است بازیکنان پرسپولیس هیچوقت پاداش را پس نمی‌دهند.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین بازیکنان کار مهمی کردند و بازی دربی 79 را بردند بر این اساس با هیچ مبلغی نمی‌توانیم جبران زحمات آنها را کنیم. ما پرداخت پاداش را به بازیکنان وعده دادیم و سیاسی مدیرعامل تیم مسئولیت تقسیم پاداش‌ها را به خوردبین سپرده است تا وی مدیریت کند.

***محل برگزاری بازی جام حذفی نگران کننده است

خواجه وند درباره بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در جام حذفی بیان کرد: محل برگزاری بازی نگران کننده است ما نمی‌دانیم که زمین ورزشگاه سیرجان شرایط برگزاری این بازی دارد یا نه.

وی در ادامه بیان کرد: پرسپولیس هواداران زیادی در اقصی نقاط ایران دارد، ما نمی‌دانیم مسئولان می‌توانند امنیت این بازی را برقرار کنند یا نه؟ به هر حال کادر فنی و اعضای تیم نگران محل برگزاری بازی هستند.

خواجه وند درباره ناراحتی درخشان از مصدومان زیاد این تیم گفت: به هر حال برنامه ریزی و نوع تدارکات و فاصله بازی‌ها شرایط تیم ما را سخت کرده است. همچنین بازی مهمی با گل گهر سیرجان داریم اما با وجود شرایط سخت بازیکنان انگیزه زیادی برای این بازی دارند.

***سیاست باشگاه پرسپولیس استفاده از توانایی منتقمی است

وی در پایان درباره مسئولیت منتقمی در باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: منتقمی مدیرعامل تیم را در اجرای برنامه‌ها کمک می‌کند همچنین قرار است که جلسه‌ای گذاشته شود تا مسئولیت منتقمی تعیین شود. به هر حال سیاست باشگاه پرسپولیس استفاده از توانایی منتقمی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار