معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: برنامه نمادین قبل از روز ۱۶ آذر (روز دانشجو) موجب کاهش حضور دانشجویان بر مزار شهدای دانشجو شد.

سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در مزار شهدای روز دانشجو در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در پاسخ به این سوال که چرا امسال شاهد حضور کمرنگ‌تر دانشجویان بر سر مزار شهدای روز دانشجو هستیم باید بگویم که امسال به دلیل شرایط جوی و وجود برنامه‌های نمادین در روز ۱۶ آذر، ۱۵ آذر را برای برنامه‌های نمادین بر سر مزار شهدای دانشجو انتخاب کرده‌ایم. 

وی افزود: با توجه به مخالفت در خصوص تعطیلی کلاسهای دانشجویان امسال این برنامه به صورت نمادین بر سر مزار شهدای روز دانشجو برگزار شده است. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه از سالهای آینده آیا شاهد برگزاری نمادین روز دانشجو هستیم، اظهار داشت: این امر به شرایط هر ساله مربوط می‌شود و با توجه به شرایط تصمیم گیری می‌شود. 

وی در پایان به برنامه‌هایی در خصوص آئین نامه تشکل‌های دانشجویی اشاره کرد و گفت: طی مباحث و جلساتی که با وزیر علوم داشته‌ایم این امر در دست بررسی قرار دارد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.