مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری با اشاره به ارجاع شکایت از ساخت و ساز مسجد توسط دانشگاه آزاد در حریم تخت جمشید به دیوان عدالت اداری گفت: بنده هنوز از صحت و سقم این خبر اطلاعی ندارم چرا که تقریبا بیش از 12 هزار پرونده وارد دیوان عدالت اداری می‌شود.

"علی اکبر بختیاری" مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شکایت از ساخت و ساز مسجد توسط دانشگاه آزاد در حریم تخت جمشید اظهارداشت: بنده هنوز از صحت و سقم این خبر اطلاعی ندارم چرا که تقریبا بیش از 12 هزار پرونده وارد دیوان عدالت اداری می‌شود.   
 
وی در ارتباط با اینکه در صورت ارجاع شکایت از این ساخت و ساز غیرقانونی، رسیدگی به آن در اولویت و خارج از نوبت صورت می‌گیرد تصریح کرد: این امر از مصادیق اولویت و رسیدگی خارج از نوبت پرونده‌ها نیست و این درحالی است که طبق قانون دیوان عدالت اداری چنانچه قبلا دستور موقت در امری صادر شده باشد پرونده خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.   
 
مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه ثبت و شناسه این شکایت مشخص شود اطلاع‌رسانی دقیق‌تری در این زمینه صورت خواهد گرفت اما درحال حاضر بنده اطلاعاتی در این مورد خاص ندارم.  

گفتنی است؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که ساختمان مسجد دانشگاه آزاد اسلامی درحریم درجه دو مجموعه جهانی تخت جمشید قرارگرفته که بر اساس ضوابط و قوانین بین‌المللی حریم، به دلیل عدم رعایت ارتفاع مجاز در ساخت گنبد و مناره مسجد نظر کارشناسان میراث فرهنگی مبنی بر حذف کامل گنبد و مناره است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار